Norton 360 doet erg moeilijk!!! Helluuupp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Afoort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Dag mensen,

Ik heb Norton 360 al een tijdje op mijn laptop, betaal me er scheel aan maar helaas krijg je niet waar voor je geld....
Namelijk, als ik norton opstart komt er na een lange tijd wachten een heel klein schermpje met een balk erin waar niks mee gebeurt, kan het alleen minimaliseren of sluite
Als ik het volgende doe: START > Norton 360 (pijltje naast de titel) > naar nieuwe versies zoeken , dan komt er een foutmelding met het volgende:
C:/Program Files (x86)/norton 360/engine/5.1.0.29/uistub.exe

ik dacht dat je 80 euro betaalde zodat je enkele computers kunt beschermen tegen virussen ipv zulke bull****, word er langzamerhand wel boos om :S wie helpt mij nu?

xx 033

Afoort, er is met je Norton360 helemaal niets mis. Je moet op de site van symantec een upgrade downloaden naar de nieuwste versie.
Klik hier om naar de site gaan. Je product Upgraden .Klik bij Upgraden en verlengen. Niet verlengen of aankopen. Wanneer je product moet verlengd worden zal Norton je hiervan wel waarschuwen.
Je hebt toch Norton360 geregistreerd bij Symantec?

Laatst bewerkt:
In vrijwel alle gevallen waarbij Norton niet goed werkt, moet je opnieuw installeren. Verwijder eerst de oude versie met de ingebouwde de-installeerfunctie. Daarom moet je ook altijd de sleutel/key bij de hand hebben. Bijna altijd zijn de problemen opgelost na de nieuwe installatie. Altijd direct updaten etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan