norton 360 stopt auto protect zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik krijg sinds enige tijd steeds dat Norton 360 zichzelf stopt, krijg rood kruis door N360 pictogram. Na diverse malen de hulp sessie te hebben doorlopen kom ik alleen tegen dat COMhost is gestopt en dat autoprotect is uitgeschakeld. Het start goed op maar na een paar minuten, zonder wat te doen stopt ie dus.
Probeer ik bij Norton zelf verder te gaan krijg ik een melding dat ik een niet geldige bewerking probeer te starten.

wie herkend dit probleem?

Het kan malware zijn die Norton uitschakelt, doe eens een online scan met Kaspersky.
Kijk ook of Norton een herstelfunktie heeft.

Norton 360 schakelt zich zelf uit

andere scans heb ik al gedaan, kom niets vreemds tegen, Norton heeft voor zover ik weet alleen de help functie zodat de instellinge (tot in msconfig) goed staan.

Probeer anders of een her-installatie het probleem oplost.

herinstalatie Norton 360

Ik waardeer je meedenken oprecht, maar een herinstalatie zie ik 1,2,3 niet zitten. Ik hoop eigenlijk dat dit probleem bij anderen bekend is.:confused:

Ik hoop het voor jou, de Norton fans zijn niet zo dik gezaaid hier. :)

ik hebt het zelfde probleem met norton. Ik krijg norton wel weer aan het werken als ik naar configuratie editor ga, een wikkelkeurig hokje uitvink en weer aanvink en dan op opslaan klik. Maar dit moet je dus elke keer als je je pc aan doet weer doen dus een echte oplossing is het niet.

Norton stop

Heb je het zelf gevonden of ben je écht "gratis" geholpen door de hepldesk?
Ik zie dat ze eind maart 2007 hier al een oplossing voor hadden. En ik heb toch wat uren lopen spitten in hun vraagbaakje.

Heb Norton er inmiddels afgegooid. Het was niet de eerste keer dat ik er niet uit kwam met ze.

Eerlijk is eerlijk, het was wel behoorljk zoeken, maar het werkt wel bij.
De helpdesk werkt alleen tijdens kantooruren en ja dan wordt er gewerkt door de meeste mensen:)

Voorlopig blijf ik tot het einde van de looptijd gebruik van Norton maken, daarna zie ik wel weer.
In ieder geval werkt het nu, hoe het verder verloop is altijd maar weer de vraag;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan