Stolwijk_a
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2003
Ik heb al heel wat gezeik gehad met mn norton anti virus 2003, maar eindelijk waren de eerste problemen weg..krijg ik nu deze foutmelding nadat ik hem voor de zoveelste keer opnieuw had geinstalleerd:
Een component van deze functie ontbreekt of is beschadigd C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Ccemlpxy.dll
Volges mij doet mn norton het verder wel goed alleen staat bij de email functie FOUT..
Aan de Symantec website heb ik ook helemaal niks want die zeggen bij alles dat je je software opnieuw moet installeren..
Ik heb trouwes de software gewoon in de winkel gekocht dus daar kan et ook niet aan liggen..
Kan iemand me helpen met dit probleem ???
PS. Hebben er meer mensen zoveel problemen met norton anti virus dit jaar ?
Een component van deze functie ontbreekt of is beschadigd C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Ccemlpxy.dll
Volges mij doet mn norton het verder wel goed alleen staat bij de email functie FOUT..
Aan de Symantec website heb ik ook helemaal niks want die zeggen bij alles dat je je software opnieuw moet installeren..
Ik heb trouwes de software gewoon in de winkel gekocht dus daar kan et ook niet aan liggen..
Kan iemand me helpen met dit probleem ???
PS. Hebben er meer mensen zoveel problemen met norton anti virus dit jaar ?