Norton Anti Virus 2003 Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stolwijk_a

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Ik heb al heel wat gezeik gehad met mn norton anti virus 2003, maar eindelijk waren de eerste problemen weg..krijg ik nu deze foutmelding nadat ik hem voor de zoveelste keer opnieuw had geinstalleerd:

Een component van deze functie ontbreekt of is beschadigd C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Ccemlpxy.dll

Volges mij doet mn norton het verder wel goed alleen staat bij de email functie FOUT..

Aan de Symantec website heb ik ook helemaal niks want die zeggen bij alles dat je je software opnieuw moet installeren..

Ik heb trouwes de software gewoon in de winkel gekocht dus daar kan et ook niet aan liggen..

Kan iemand me helpen met dit probleem ???

PS. Hebben er meer mensen zoveel problemen met norton anti virus dit jaar ?

norton 2003

hoi Stolwijk,

ff een vraagje tussen door ,,,,, gebruik je ook toevallig zonealarm... free ware¿

heb zelf al wat problemen gehad de laatste dagen, van norton... daarvoor niks aan de hand, maar bij een laatste update is iets niet goed gegaan, en stond norton dus niet meer actief, heb hem verwijdert, en weer terug geinstalleerd , met het zelfde probleem hij bleef maar niet actief , en kon het programma, niet openen.
Heb als laatste zonealarm verwijdert, en wilde norton erweer af gooien, maar wat bleek..... hij was ineens wel aanwezig,,, rara,,,, misschien dat het daar aan ligt. iedergeval succes verder.

Ja ik gebruik ook zonealarm..
Maar het probleem met norton is al verholpen, tot nu toe doet hij het in ieder geval normaal..
Als hij nou weer foutmeldingen gaat geven of functies uitschakeld weet ik wat ik moet doen..

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan