Norton Anti-virus software

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandjes

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Wie weet er een oplossing, zodat er niet continu een melding van Norton in mijn scherm verschijnt om toestemming te vragen? Dit gebeurt continu tijdens het downloaden van muziek. :mad:

brandjes zei:
een melding van Norton in mijn scherm verschijnt om toestemming te vragen?
Is dat het antivirusdeel of de Internetbescherming van Norton?
In het laatste geval moet je je P2P-programma bij Instellingen of zo opgeven als uitzondering.
Het is toch niet een virusmelding die je krijgt?

virusmelding

Ja volgens mij is het wel een melding van de virus scanner....

Pas dan op hoor, muziek downloaden met (b.v.) Limewire of eMule kan tricky zijn, virussen, spyware, enzovoort.
Kijk in Norton na waarom hij die meldingen doet en bij twijfel, de download afbreken.

Edit: dat ligt niet zozeer aan die P2P-programma's als wel aan de afzenders van de (muziek)bestanden.

Laatst bewerkt:
uh tja... Ik heb toevallig 2 laptop's (identiek) en de andere werkt prima... Dus die melding is alleen om toestemming te vragen om een verbinding te mogen leggen. alleen als ik akkoord geef, verschijnt dit scherm continu opnieuw...

dus dat is het probleem:confused:

In Norton Internet Security (of zo iets) moet je die "poort" definitief open kunnen zetten.

Bij Extra, Instellingen, Opties? Ik heb geen idee, gebruik geen Norton.

Momenteel gebruik ik geen Norton en heb geen pasklaar antwoord voor je.

Zou je misschien een screenshot kunnen geven? Dan weet ik wat voor melding het precies is want ik heb wel ervaring met Norton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan