Norton Anti Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, even een vraagje over Norton, ik heb Norton Anti Virus 2002 en ik vraag me af hoe je kunt zien of ie daadwerkelijk werkt....
Ik had net wat problemen met opstarten want hij wilde NAV niet opstarten, ik heb de computer 3 keer moeten resetten voordat NAV weer opstartte.... nu vertouw ik het niet zomeer.
Ik zag dat er drie virussen waren afgevangen door Norton, ik kon dat alleen maar zien in Rapporten.
Maar hoe weet ik nou wat voor een virussen dat waren en of ze Norton niet uitgeschakeld hebben???

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Zien of Norton werkt?
Als je naar deze site gaat, zie je onderin 4 bestandjes staan. Als je die download zou Norton moeten reageren. Lees anders de pagina eerst door. ps: het zijn geen echte virussen hoor:)

Op je andere vragen heb ik helaas geen antw.

Lerosa,

Om Norton (of om het even welke antivirus) op een ongevaarlijke manier te testen kun je Eicar gebruiken: http://www.eicar.org/anti_virus_test_file.htm

Volgens mij moet je in Rapporten en/of Quarantaine kunnen zien welke virussen er zijn onderschept, maar dat kan ik nu niet nakijken.
Als je het niet kunt vinden weet iemand anders dat wel.

Groetjes,

Pieter

Bedankt, ik heb de bestanden proberen te downloaden maar dat ging niet omdat Norton :thumb: reageerde....
Dus hij doet het...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan