norton anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcsab

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Ik heb via Internet nav gedownload.Het icoon komt in de taakbalk te staan wanneer ik er met de muis ga opstaan krijg ik de vermelding nav auto-protect disabled
Wat betekent dat ik niet beveiligd ben ?
Dank voor de reaktie.
Mvg,
MARC

nee idd je bent nu niet automatisch beveiligd
heb je de pc al gescant ?
zijn de virus definities up to date?
heb je al geprobeerd in het optie scherm het aan te zetten?

ik kan de icoon niet dubbelklikken er komt geen reaktie.
Via programma kan ik wel een live update maken.Maar na de updating krijg ik een foutmelding LU 1844.Ik heb al gekeken op de probleemoplosser van Norton,maar ik kan geen oplossing vinden waarschijnlijk ontglippen er mij een paar dingen.Ik had mij ook ingeschreven voor de betalende updates gedurende een jaar.

Heb je de links die we je gegeven hebbenal doorgenomen? Ben je al wat verdergekomen?

Nu weten we nog niets.;)

ben inderdaad gaan kijken op de support maar met de foutvermelding LU1844 geraak ik niet verder.Er zijn 3 mogelijke redenen.Maar er wordt eigenlijk geen oplossing gegeven. 1) abonement is verlopen , onmogelijk dit betreft een aankoop van de maand februari. 2) probleem met het updaten probeer later , heb reeds tientallen malen opnieuw geprobeerd dus ...
3) een probleem met de ontvangst van de updating of het programma is goed geinstalleerd , maar ik heb reeds verschillende malen een nieuwe installatie gemaakt eerst alles volledig verwijderd en dan opnieuw geinstalleerd , Bij een nieuwe installatie komt het icoon goed (maw Norton Anti Virus auto-protekt abled)maar op hetzelfde moment vragen ze ook de pc opnieuw op te starten.Na het opstarten komt er een rood kruis op het icoon in de taakbalk !!??
En dan ... weet ik het niet meer ...

Welke versie heb je? Want voor het verwijderen van Norton Antivirus 2000, 2001, 2002 en 2003 moet je na het verwijderen ook nog een registerclean tooltje gebruiken van Norton. Namelijk rnav.exe

Ik zou als ik jou was nog een keer via software verwijderen en dan met rnav.exe het register opschonen en dan Norton weer installeren. Kijk of het dan wel lukt.

Hier kun je rnav.exe downloaden (werkt niet voor Norton 2004) http://service4.symantec.com/SUPPOR...1f8f8a9cf18820c1256ae0003f7024/$FILE/Rnav.exe

Even van overige software verplaatst naar Saldos zijn hoekje :)

Ga ik nav weer normaal kunnen installeren ? Ik heb nl geen CD-rom installatie Alles heb ik weggehaald via Internet en zonder een back-up schijf te maken

Dan zou ik even wachten tot Saldos dit topic heeft gezien. Hij is toch onze expert op dit gebied.

Hij weet vast een oplossing.;)

Geplaatst door marcsab
Ga ik nav weer normaal kunnen installeren ? Ik heb nl geen CD-rom installatie Alles heb ik weggehaald via Internet en zonder een back-up schijf te maken

Je hebt Norton al verwijderd begrijp ik hieruit.
Wat ik je aanraad is nu om Norton opnieuw te installeren.
Je kunt dan Symantec even bellen en zeggen dat je een probleem had met je Norton en dat je het daarom moest verwijderen maar dat je geen cd hebt ervan omdat je het hebt gedownload en dat je het opnieuw wilt downloaden nu.
Ze zullen je dan een site geven waar je jouw credit card details in moet vullen en wanneer je Norton hebt gekocht.
De telefoon nummer is 020 5040 511 die je moet bellen zo uit mijn hoofd.
Installeer Norton dan opnieuw.

Wanneer ik deinstalleer vragen ze me of ik de settings wil saven.Zij raden aan dit te doen.Maar kan daar ook een fout inzitten ?

Je moet de settings niet saven, want dan heb je precies hetzelfde probleem zodra je Norton opnieuw gaat installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan