Norton anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBerthus

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2001
Goedendag,
Ik heb een vraag; ik heb een computer met xp sp2 en heb daarop een antivirusprogramma van Norton (Symantec) dit programma heb ik sinds februari 2007, hij heeft het altijd goed gedaan en doet het nogsteeds goed, alleen krijg ik sinds 16 juni 2007 om de 3 seconden rechtsonderin de monitor een venster waarin staat: "Een recente poging om Uw computer aan te vallen is geblokkeerd".
Nu begrijp ik wel dat het anti-virus programma zijn werk goed doet, maar ik wordt gek van dat venster dat elke keer verschijnt en dan ook na 2 seconden weer weg gaat.
Ik heb gezocht wat de computer aanvalt en ben tot deze gegevens gekomen:
Risiconaam: MS ASN1 Overflow TCP
Verkeerbeschrijving: TCP 1654
Indringingspoging.

Weet iemand wat ik moet doen om dat hinderlijke schermpje weg te krijgen, zonder de beveiliging uit te zetten.

Met vriendelijke groeten,
Berthus van der Bogt

Laatst bewerkt:
Als het Norton Internet security pakket hebt dan is het een melding van de firewall.
Anders van een andere firewall.

Vraag verplaatst naar ->(Anti)Virus - Firewalls - Spyware > Antivirus >

Voor zover als ik het kan zien is het van Norton, want als ik op het schermpje klikt, opent de pagina "Overzicht van waarschuwingen".
Waarin onder andere de risiconaam staat.

antivirus 2007

Antivirus 2007, detecteert en blokkeert automatisch; virussen, spyware en wormen.
Op Symantec.com, wordt hij verkocht voor €. 54,99

Goedendag,
Ik heb een vraag; ik heb een computer met xp sp2 en heb daarop een antivirusprogramma van Norton (Symantec) dit programma heb ik sinds februari 2007, hij heeft het altijd goed gedaan en doet het nogsteeds goed, alleen krijg ik sinds 16 juni 2007 om de 3 seconden rechtsonderin de monitor een venster waarin staat: "Een recente poging om Uw computer aan te vallen is geblokkeerd".
Nu begrijp ik wel dat het anti-virus programma zijn werk goed doet, maar ik wordt gek van dat venster dat elke keer verschijnt en dan ook na 2 seconden weer weg gaat.
Ik heb gezocht wat de computer aanvalt en ben tot deze gegevens gekomen:
Risiconaam: MS ASN1 Overflow TCP
Verkeerbeschrijving: TCP 1654
Indringingspoging.

Weet iemand wat ik moet doen om dat hinderlijke schermpje weg te krijgen, zonder de beveiliging uit te zetten.

Berthus van der Bogt
bcbogt@chello.nl
lekker handig om je mail adres op het www te zetten .
nu weet je zeker dat je spammers aan trekt .
haal het weg .
en ja antivirus symantec norton probeert alleen maar virussen tegen te houden .
dus het kan zijn norton NIS of een firewall

lekker handig om je mail adres op het www te zetten .
nu weet je zeker dat je spammers aan trekt .
haal het weg .
l
Spambots kunnen het mail adres niet lezen. Het is namelijk een plaatje. Zodra je een mail adres op Helpmij plaatst, wordt dit door het forum naar een plaatje omgezet.

Ps je citeert nu het bericht van de TS, al zou deze het adres verwijderen, blijft het nog in jou citaat staan.;)

Laatst bewerkt:
Ik de update voor XP: KB828028 van deze site gedownload, maar het geeft geen resulaat,
het schermpje verschijnt nogsteeds.
Alle update's van Microsoft en Norton zijn geinstalleerd tot en met vandaag.

Norton antivirus

Het probleem wat ik had, was niet zomaar op te lossen, ik heb hierover meerdere E-mails gestuurd naar Symantec en die verwezen mij naar Microsoft.
Ik heb bij Microsoft op dit probleem gewezen en zij hebben van afstand mijn computer bekeken (ik heb toestemming gegeven dat zij dat mochten doen) en zo het probleem opgelost.
Ik ben van het vervelende schermpje af.
Ik dank jullie heel hartelijk voor de aangedragen oplossingen.

Berthus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan