Norton Anti

Status
Niet open voor verdere reacties.

egeltjes

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hallo,

Ik heb toch weer een poging gedaan om Norton Antivirus te installeren. Is ook gelukt maar krijg bij een LiveUpdate de volgende melding:
Update voor Symantec Common Client update installeren>>>
de update kon niet worden voltooid ???
Wat is Symantec Common Client eigenlijk en wat moet ik of kan ik met dit.

Overigens betreft het versie 2003 en heeft altijd goed gewerkt.

groet egeltjes

Start je computer opnieuw op en probeer het nog een keer. Zulk soort dingen zijn soms erg effectief.

Greetz,

Adriaan

In theorie is dat updte programma erbij gekomen sinds de 2004 versie, ik weet niet of je die ook hebt, je zult die dan moeten instaleren, een keer updaten en kiezen voor alle norton producten updaten, dan zou Norton er automaitsch voor moeten zorgen dat je dat programma in huis krijgt.
Normaal deed Norton zelf de updates, dat wordt nu gedaan door een separaat stukje software, heb nooit begrepen waar dat nou weer goed voor is.

Hallo

probeer steeds het bestand rnav2003.exe binnen te halen via symantec maar lukt niet wie kan helpen.

Wat lukt er dan niet. Krijg je een foutmelding?

Welkom op Helpmij:) Bericht verplaatst naar een geschiktere sektie :)

Geplaatst door ikself
Verwijder eerst NA 2003 van je computer via start/configuratiescherm/software. Verwijder dan met behulp van <a href="ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe" target="_blank">rnav2003.exe</a> alle restanten.

Installeer nu NA2003 opnieuw.

Waarom is de HTML-code ineens uitgeschakeld in deze sectie?:mad:

bedankt allemaal, zal proberen om nav 2003 opnieuw te installeren want blijf de melding krijgen van common client.....enz.
Rnav2003.exe nog steeds niet binnen download wordt afgebroken en krijg de volgende pagina: kan server niet vinden probeer het later nog eens...enz.
als het niet lukt wat zijn dan de alternatieven buiten een nieuwe kopen om????

egeltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan