Norton Antivirus 2003 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marckraak

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Bij een kennis van me heb ik op 2 pc's Norton Antivirus 2003 geïnstalleerd (jawel gewoon legaal spul)
Op één PC werkt alles zoals het hoort, op de andere wordt NAV wel geïnstalleerd, maar krijg je na installatie te zijn dat diverse dingen niet werken:
1. live update staat uit en kan niet aangezet worden.
2. virus definities zijn niet in orde en zijn dit ook niet na een handmatige update
3. scannen is niet mogelijk i.v.m. punt 2

Ik heb de betreffende PC gescand met behulp van een andere PC in het netwerk en er zijn geen virussen gevonden. Ook heb ik al een aantal keren een nieuwe installatie gedaan, maar niets werkt. Op de site van Symantec kan ik ook niets vinden, behalve dan de logische oplossing opnieuw te installeren, wat dus niet werkt.

Iemand misschien een oplossing? Oja de PC waarop het niet werkt is een PC met Windows XP home SP1

Marc

Heb je misschien een andere versie van Norton op die pc gehad? Mogelijk is die niet goed verwijderd.
Ik heb bestanden en mappen doorzocht en alles wat ik kon vinden van Norton verwijderd.
Daarna het register doorzocht, ook op vermelding van Norton en dat ook verwijderd.
Probeer dan nog eens te installeren.

Heb je hier wat aan?

Eh ... mag ik na een jaar die prullenbak van je?:D :D :D

Groetjes,
Bennie

marckraak,

Scan even je pc met deze Yaha removal tool (ook als je denkt dat je geen virus hebt).

Verwijder Norton antivirus via sonfiguratiescherm software.

Download en run daarna de RNAV removal tool vanaf hier:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument

Ga naar start-uitvoeren-msconfig-ok-opstarten en vink alles uit-toepassen-ok en restart de pc.

Installeer Norton antivirus.

Kijk dan of alles goed werkt. Zo niet, dan heb ik de exacte foutmelding nodig die je krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan