Norton Antivirus 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernestomisha

Banned
Lid geworden
15 okt 2001
Berichten
2.759
Hallo beste mensen,.

ik heb al sinds een tijdje Norton Anti virus 2003. Maar nu zitten we met een probleem.

Norton Antivirus word niet geladen bij het starten van Windows XP. En als ik dan autoprotect inschakel gebeurd er niks. Als ik dan even later kijk naar autoprotect heeft die alles weer terugveranderd, zodat die niet kan opstarten.

Heb ik te maken met een virus, zo ja, wat moet ik doen, en als ik niet te maken heb met een virus, hoor ik het natuurlijk ook graag :) hopelijk wel met de oplossing, ik voel me nu wel een beetje onveilig :D :p

ernestomisha
 
Na de online scan kan je hier eens kijken.
 
Mocht Housecall geen virus vinden dan zou ik NAV goed verwijderen met het daarvoor bestemde tooltje rnav.exe en er opnieuw opzetten.
 
Waarom raadt iedereen toch gelijk aan dat Rnav tooltje te gebruiken? Norton kan je gewoon op de normale wijze verwijderen en alleen bij problemen dien je het Rnav tooltje te gebruiken (zo meldt Symantec).

NOTE: The preferred method for removing NAV is to use the Add/Remove Programs applet in the Windows NT/2000/XP Control Panel. If that does not work, then run the Rnav.exe removal utility. The manual uninstallation should be used only if uninstalling NAV from the Control Panel or running the NAV removal utility does not work.


Hoe Norton Anti-Virus 2003 te verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Het tooltje is niet voor niets in de omloop gebracht door Symantec. Zeker bij de helft gaat het verwijderen niet goed en blijven er resten staan en gaat een volgende instalatie daardoor ook niet goed. Symantec heeft dit probleem niet onderschat en daar actie op ondernomen door deze tool te maken.
Het is zelfs zo dat in sommige ook het tooltje niet voldoet en je handmatig aan de slag moet!!!!!!!
Dus dat Norton zomaar even te verwijderen is gaat er bij mij helaas niet in.
 
Raymond, ik geef alleen de informatie van Symantec zelf door.
Ik heb nooit problemen om NAV (2003 of 2002) te verwijderen, gewoon via het software menu, maar ik weet dat er inderdaad ook veel problemen mee zijn.
Het enige wat ik met mijn bericht wou zeggen is dat men het eerst op de normale manier moet proberen, lukt het dan niet, dan pas het tooltje gebruiken.
 
k, bedankt jongens, ik ga het ff proberen. Eum, mijn broer gaat het proberen, maar die slaapt nog, en die heeft de CD-rom ;)

ernestomisha
 
Al geprobeerd om hier instellingen te veranderen?:
attachment.php


Dan NAV even afsluiten en opnieuw opstarten? Of zijn ze dan ook gewijzigd?
Zie je het pictogrammetje wel?
 

Bijlagen

  • nav.jpg
    nav.jpg
    67,4 KB · Weergaven: 114
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan