Norton Antivirus 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paddepoel

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
49
Ik heb sinds kort Norton Antivirus 2003 op mijn computer staan maar nu is mijn prullenbak veranderd in een of ander soort prullenbak van Norton die heet: Norton Protected Recycle Bin.

Kan ik mijn oude "gewone" prullenbak ook terugkrijgen of lukt dit niet? En wat zijn anders de voordelen van mijn nieuwe prullenbak?

gegroet
 
nou dit is een vreemd verhaal. ik heb ook 2003 maar bij mij is dat niet! heb je in de norton instellingen al eens op standaard instellingen herstellen gedrukt? iki kom ook niets tegen bij mij, al zou de prullebak ook beveiligd worden!
 
na dat je de norton heb opgestart
rechts onderin in het blauw soptions
ga naar het tapblad startup en haal het vinkje weg
 
klik rechts op prullenbak-eigenschappen en activeer bolletje met ;standaard prullenbak; -toepassen+ok
 
Geplaatst door domi
klik rechts op prullenbak-eigenschappen en activeer bolletje met ;standaard prullenbak; -toepassen+ok
nou deze optie ben ik nog niet tegen gekomen in xp!
 
Geplaatst door seeburg100

nou deze optie ben ik nog niet tegen gekomen in xp!


Hij zit er echt, ik heb net nog bij mij gekeken.
En ik heb XP HE.

Groetjes Greg
 
ik heb winxp home en heb deze optie echt niet hoor!
tenminste weet niet waar. ik weet echt wel hoe ik naar eigenschappen van de prullebak kan!:D
 
Deze optie heb ik ook pas gekregen toen ik NAV 2003 heb geïnstalleerd op mijn computer.

Gebruik je ook NAV 2003?

Groet
 
Hoi,allemaal

Ja, hier ook NAV 2003 en ik kan ook na rechtsklikken op de prullenbak in de eigenschappen kiezen wat ik wil. Er worden hier drie opties aangegeven en ook op je andere harde schijven of partities kun je de prullenbak eigenschappen aanpassen. Of dit voor NAV 2003 kon weet ik niet. Ik heb WinXP pro.

Groeten Bartie.
 
Apart, nu heb ik hem wel volledig geïnstalleerd (alle mogelijkheden) Heb jij dat ook gedaan (seeburg100)?
Zo ja, dan ben ik de weg even kwijt.

Groet
 
Het is me inderdaad gelukt om via Eigenschappen weer "normaal" te krijgen.
Maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat ik een Engelse versie van NAV 2003 heb??

Alleen heet het geen "prullenbak" meer maar nog steeds "Norton Protected Recycle Bin", maar hij doet weer normaal, en bij Eigenschappen heb ik andere keuzes. Bestanden die die beveiligd etc.

Bedankt in elk geval
 
Geplaatst door Gregyor
Apart, nu heb ik hem wel volledig geïnstalleerd (alle mogelijkheden) Heb jij dat ook gedaan (seeburg100)?
Zo ja, dan ben ik de weg even kwijt.

Groet

nou of jij de weg kwijt bent?dat weet ik niet maar ik heb die optie niet,en m,n prullebak is gewoon m,n prullebak. er zijn programma,s die ik niet volledig installeer, om ruimte te besparen, maar zover ik weet heb ik nav2003, in zijn geheel geinstalleerd:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan