Norton AntiVirus 2004 (beta)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sith Warrior

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Is der al iemand die hem al gebruikt?
Op het eerste gezicht is er niet zo veel veranderd, alleen volgens mij kan me anti spyware bot de deur weer uit :)

04.jpg

en verder, de eerste paar beta testers die een bug submitten die krijgen gratis later dit jaar de offical NAV 2004, klinkt goed toch :)

voor meer info:

http://www.symantec.com/public_beta/

Laatst bewerkt:
Kunnen wij ook een gratis exemplaar krijgen ? Als je nu de Beta versie gaat gebruiken ? :)

als je de beta gaat gebruiken, ben je beta tester he :P en dan hard op zoek naar een bug :D

Tjah zo'n fanatiekeling ben ik nou ook weer niet :p :confused:

Heb wel wat beterz te doen deze zomer :D

Op de site is ook al een bug, normaal zie je op http://www.sarc.com/ de nieuwste threats...is weg.

attachment.php

EDIT! was uren zoals plaatje maar inmiddels hersteld.

Bijlagen

• bug.jpg
    bug.jpg
    14,9 KB · Weergaven: 216
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Op de site is ook al een bug, normaal zie je op http://www.sarc.com/ de nieuwste threats...is weg.
attachment.php

EDIT! was uren zoals plaatje maar inmiddels hersteld.

En nu doet de zoek functie van Symantec het niet meer:
attachment.php

Bijlagen

• sarc.gif
    sarc.gif
    22,8 KB · Weergaven: 170
Draai met NAV2004 beta en tot nu toe geen comments te geven!

Ik heb 2004 ook gedraaid en hij doet het ook prima bij mij.

Afijn de beta-periode is voorbij...de Product Activation is definitief nu dus een feit. :confused:
Norton Antivirus 2004 Vanaf 1 september.

Meer info:
Symantec onthult nieuwste virusremedie.
Norton Antivirus 2004 moet kwaadaardige code eerder stoppen.

Symantec heeft zijn in september uit te brengen Norton Antivirus 2004 gepresenteerd. De vernieuwde beveiligingssoftware moet de strijd aangaan met steeds complexere virussen als de MSBlast- en de Sobig.F-worm.

De volgende versie van het vlaggenschip van Symantec bevat volgens het bedrijf krachtigere scan-tools. Deze zijn ontworpen om ook niet als virus aangemerkte bedreigingen, zoals spyware, te detecteren en eventueel uit de weg te ruimen. Daarnaast gaat het product de strijd aan met een nieuwe generatie virussen, die meerdere methodes hanteert om toegang te krijgen tot kwetsbare systemen.

"Met de komst van recente bedreigingen als Bugbear en Blaster, die beiden uit ingewikkelde mengelingen van virustechnieken bestonden, zijn de traditionele antivirus-oplossingen niet meer instaat probleemloos pc-gebruik te garanderen", vertelt Steve Cullen, woordvoerder van Symantec.

Antivirus-experts hebben de afgelopen weken hun handen vol gehad aan de aanvallen van varianten van de Sobig- en MSBlast-virussen, die elkaar in hoog tempo opvolgden. Het Norton Antivirus 2004-pakket detecteert kwaadaardige code volgens Symantec op het moment dat deze toegang tot het systeem probeert te krijgen. Het programma scant onder meer de bijlagen die via e-mails of instant messaging-clients worden verstuurd.

Daarnaast biedt het pakket extra bescherming voor gebruikers van Windows 2000 en Windows XP. Onder deze besturingssystemen kan de software ook zoeken naar verborgen virussen in ingepakte bestanden. Volgens Symantec worden dit soort bestanden veel verstuurd via p2p-netwerken en instant messaging-applicaties.

Scan-tools voor de detectie van spyware zijn ook aanwezig in de nieuwe versie van het veelgebruikte programma. Er worden twee versies van de software uitgebracht, de standaardeditie voor consumenten en een professionele versie voor zakelijke gebruikers. Kopers van het 2004-pakket krijgen ook gratis toegang tot Symantecs LiveUpdate-service, waarmee ze hun virusdefinities automatisch kunnen verversen.

In de Verenigde Staten gaat Antivirus 2004 voor 49,95 dollar over de toonbank. De professionele versie kost 69,95 dollar. Huidige gebruikers van Norton AntiVirus of concurrerende antivirusproducten kunnen upgraden voor respectievelijk 29,95 en 39,95 dollar.

Bron: zdnet.nl
Zie ook: Webwereld

Laatst bewerkt:
Ow das goed nieuws, hoop ik dat ik hem snel in de 'winkel :D ' kan aantreffen

--:thumb: :D --

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan