Norton Antivirus 2004 E-MAIL SCAN PROBLEMEN

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hugow
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugow

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Hallo,

Kan iemand mij helpen ? ik heb een probleem met Norton Antivirus ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

Ik start de computer op dan kan ik uit verschillende (schijfjes) kiezen ( Window's XP)... op mijn eigen schijfje .. zitte natuurlijk geen problemen werkt internet en Norton Antivirus Perfect, maar als ik een schijfje van iemand anders uit mijn gezin kies dan kan ik niet op internet .. komt er een foutmelding omhoog en kun je kiezen ( Rapport verzenden , of , Niet verzenden.) Ik dacht eerst dat er wat met me instellingen was maar als ik niet verzenden deed viel Norton Antivirus weg .. dus voor dat ik op niet verzenden klikte keek ik bij norton Antivirus en stond er : Status Systeem : Aandacht Dringend vereist! . Alles werkt perfect er staat overal OK achter behalve bij E-Mail Scannen daar staat achter FOUT ! Sinds die fout er is doet internet het op die andere schijfjes niet meer :( .... Ik neem aan dat dat door die Fout komt bij E-Mail scannen .. Ik vroeg me af of iemand hier wat meer van weet en mij misschien kan helpen dit probleem op te lossen ik zou het zeer op prijs stellen .. alvast bedankt

Ps: Die foutmelding van Window's :

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan..... Vertel Microsoft over dit probleem... Rapport verzenden , Niet verzenden.

Het omgekeerde is natuurlijk ook mogelijk; je e-mail wordt niet gescand omdat jouw internetverbinding het niet doet.
Welke verbinding gebruik je? ADSL, kabel?

Ja natuurlijk want op mijn schijfje doet internet het wel .. dat is dus juist zo vaag internet doet et bij mij wel .. maar jij bedoelt misschien dat de instellingen van die andere schijfjes verkeert zijn ? ik zal kijke maar het lijkt me niet dat dat zomaar veranderd ? van dag op dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan