Norton Antivirus 2004 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Ik wil Norton Antivirus 2004 op mijn pc installeren, er staat nu nog Norton Antivirus 2003 op. Moet ik die eerst verwijderen via Software, of overschrijft Norton Antivirus 2004 de bestanden van 2003 wanneer ik installeer?
Gr. Erik.

Eerst de 2003 versie volledig verwijderen.
Eerst via configuratiescherm>software Norton verwijderen.
Je kan als je echt alleen de Norton AntiVirus(NAV) versie hebt ff bij Symantec kijken voor een tooltje(Rnav.exe) om de restanten weg te laten halen.
Voor je 2004 gaat installeren.

Als je een trial versie hebt van norton 2004 en je wilt de volledige versie gaan installeren, moet je dan ook eerst die trial verwijderen.. of doet Norton dat dan automatisch???

Geplaatst door crash
Eerst de 2003 versie volledig verwijderen.
Eerst via configuratiescherm>software Norton verwijderen.
Je kan als je echt alleen de Norton AntiVirus(NAV) versie hebt ff bij Symantec kijken voor een tooltje(Rnav.exe) om de restanten weg te laten halen.
Voor je 2004 gaat installeren.

Werkt dat tooltje wel op Norton 2003???
Hij zegt dat je maar tot 2002 kan verwijderen, wat ik dan dus ook aangeklikt heb.. maar ik krijg 2004 er met geen mogelijkheid op en 2003 doet het ook niet meer goed. wat moet ik allemaal in het register verwijderen zodat norton weer geinstalleerd kan worden??

Geplaatst door Lerosa

Werkt dat tooltje wel op Norton 2003???
Hij zegt dat je maar tot 2002 kan verwijderen, wat ik dan dus ook aangeklikt heb.. maar ik krijg 2004 er met geen mogelijkheid op en 2003 doet het ook niet meer goed. wat moet ik allemaal in het register verwijderen zodat norton weer geinstalleerd kan worden??

Bij mij werkte dat tooltje prima op Norton 2003. Eerst had ik 2003 langs reguliere weg (configuratiescherm -> software) verwijderd en daarna 2004 geïnstalleerd, maar toen kreeg ik een foutmelding ('k weet niet meer welke). Toen heb ik met systeemherstel de boel teruggezet naar de situatie van vóór de installatie van 2004, vervolgens 2003 verwijderd en het tooltje gedraaid, en tenslotte 2004 geïnstalleerd. Alles werkt nu perfect.

Oke bedankt systeem herstel is idd nog een optie, dat ook maar even proberen...

Iemand een idee wat ik uit het register kan verwijderen zodat norton er ech helemaal af is???

Geplaatst door Lerosa
Oke bedankt systeem herstel is idd nog een optie, dat ook maar even proberen...
Systeemherstel doet het niet.. hij zegt dat er niks veranderd is, maar er is ondertussen al heel veel geinstalleerd na het verwijderen van norton.. snap er niks meer van :confused:

Ik heb ondertussen Norton Antivirus 2004 zonder al te veel problemen geinstalleerd. Toen ik 2003 via Software wilde verwijderen kreeg ik de melding dat dat niet kon omdat er een bepaalde file mistte (??) Vervolgens toen maar direkt 2004 geinstalleerd, die gaf tijdens het installeren aan dat er nog een oude versie opstond en of die eraf mocht. Op OK geklikt en de rest ging perfect. Nu draait het alweer een dag of 4 zonder problemen.
Gr. Erik.

Nou wat ik ook doe, ik krijg Norton er met geen mogelijkheid op.. halverwege de installatie van norton 2004 krijg ik de melding dat Norton niet kan worden geinstalleerd.. ik heb een hoop mee gemaakt maar dit nog niet.
Niemand een oplossing voor me??:confused:

Wat kan ik allemaal uit het register verwijderen.. zodat er totaal geen spoor meer te vinden is van Norton??? Ik denk dat er ergens een bestandje te weinig of te veel is.. en dat dat de reden is dat Noron niet wil installeren.

Dankje Gezina, het is inderdaad een lastig materie, maar ik zal eens kijken op de tweede link...misschien kan ik daar wat mee.

Bedankt, ik ga straks ff dat tooltje draaien en de rest opvolgen.

Ik probeer het toch voor 2003 en 2004 want er is er niet een voor 2004 dus......... en die link doet het bij mij niet.

Stond hier net een bericht van iemand (is kennelijk verwijderd) die mij citeerde: Rnav2003.exe is niet voor Norton 2004! en meldde dat het tooltje wel zou kunnen voor 2003.

Nog steeds is dat tooltje niet voor 2004, anders had het
hier wel bij gestaan.

Ook voor de NIS 2004 is het tooltje RnisUPG.exe niet te gebruiken, zelfs zeer af te raden. *klik*

Ik heb nu echt van alles geprobeerd om Norton 2004 erop te krijgen heb voor zover ik kan alle oude dingen verijderd.....
Maar als ik Norton 2004 aan het installeren ben dan krijg ik halverwege de melding:

Setup Error:

Norton Antivirus 2004 Proffesional installation has failed. Do you want to try installation again??
(opnieuw doen werkt dus niet)
en daarna krijg ik deze melding:

The installation encountered an error and was unable to complete installation.

Wat kan dit betekenen????
verder krijg ik geen uitleg van de foutmelding.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan