norton antivirus 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,
Ben ik weer eens ....volgende probleem
Ik draai XP heb Norton antivirus 2004, een legale dus gekocht
ik kan updates ophalen wat ik wil maar er blijft een geel uitroep teken staan dat zegt haal updates op......
wie weet oplossing??

Hoi,

saldos kan je ongetwijfeld helpen maar heb je Norton al eens helemaal verwijderd en opnieuw geinstaleerd?
Welke versie had je hiervoor en heb je die ook goed verwijderd.

norton

Saldos??????
Ik zie niks van ene Saldos
maar ik heb mijn computer 4 weken geleden helemaal geformateerd en daarna mijn nieuwe norton er op gezet

norton

Hi saldos
heb gedaan wat je zei Liveupdate verwijderd vervolgens naar de link gegaan dan wordt hij weer geinstalleerd.
opnieuw opgestart Probleem niet opgelost
mar dan ....
Nav verwijderen???staat niet in Configuratie scherm bij software dus hoe???
en weer installeren ...Hoe????

ipea,
Dan moet je dit doen:
Ga naar start-alle programma's-norton antivirus-norton antivirus verwijderen.

norton

Saldos helemaal top is gelukt Bedankt]
Maar nu....
moet ik Norton Inetrnet Security er weer opzetten met het risico dat hij weer mis gaat???? Of kan ik dan maar beter online scannen???

Installeer NIS gewoon opnieuw en dan kijken we wel hoe het werkt.
Hall alle updates binnen via live update. Dat is wel belangrijk.

norton

Oke Saldos dat zal ik doen maar kom misschien nog ff terug voor de configuratie van NIS. Ik denk dat het daar mis is gegaan
Je hoort van me en nogmaals tot zo ver bedankt

norton

Saldos,
Ik heb norton er opnieuw opgezet,lijkt allemaal te werken.
Krijg alleen als ik de computer aanzet een balkje daar load hij een soort list???? moet dat???
bovendien kan ik niet aanmelden bij Msn alleen als ik de firewall uitzet??
Is dit te veranderen??????

Dit kan je oplossen door MSN toestemming te geven om contact te maken met het internet binnen je Personal Firewall. Dit kan onder programmma's.....
Kijk voor de duidelijkheid even naar het plaatje.

Succes,

Laatst bewerkt:
Re: norton

Geplaatst door ipea
Saldos,
Ik heb norton er opnieuw opgezet,lijkt allemaal te werken.
Krijg alleen als ik de computer aanzet een balkje daar load hij een soort list???? moet dat???
bovendien kan ik niet aanmelden bij Msn alleen als ik de firewall uitzet??
Is dit te veranderen??????

ipea,
Je moet een aaplicatie scan doen met Norton en dan msn messenger aanvinken na de applicatie scan.
Indien MSN messnger al op de lijst staat, dan moet je msn messenger eerst verwijderen van de applicatie lijst in NIS en dan een applicatie scan doen.

Zie hier hoe je een applicatie scan moet doen:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256c370054f0da?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Want betreft die "list" bij het opstarten van de pc, weet ik niet wat je bedoeld.
Misschien kun je precies beschrijven wat je bedoeld om beter: maak er even een screenshot van.

norton

Pfffffff Saldos
Moeilijk hoor ik heb die scan gedaan maar zie van aales waarvan ik absoluut niet weet of het nu aangevinkt moet of niet.
Wat die immage betreft.....ja ik ben echt stom.....dat zie ik veel bij iedereen maar....ik zou niet weten hoe ik dat doen moet.
Wil je me dat uitleggen alsjeblieft??? Hoop niet dat je me al te lastig vind.....snik snik

Re: norton

Geplaatst door ipea
Pfffffff Saldos
Moeilijk hoor ik heb die scan gedaan maar zie van aales waarvan ik absoluut niet weet of het nu aangevinkt moet of niet.
Wat die immage betreft.....ja ik ben echt stom.....dat zie ik veel bij iedereen maar....ik zou niet weten hoe ik dat doen moet.
Wil je me dat uitleggen alsjeblieft??? Hoop niet dat je me al te lastig vind.....snik snik

vink na de scan de bekende applicaties aan zoals Norton, outlook express, internet explorer, msn en icq bijvoorbeeld aan en klik op voltooien.

norton

Nou Saldos, heel langzaam begint het toch stukje voor stukje te lukken....
Msn start nu gelijk op
Wat ik bedoelde met die list...dat gaat zo
Ik krijg het Welkom scherm vam win
dan verschijnt de taakbalk + iconen
Security vraagt om toegang voor Microsoft Printer Spooler Service ( ik heb ja gezegd)
dan komt midden in het scherm een ding dat zeg:
NISgaat de lijst voort ouderlijk toezicht laden
je ziet dan ook een balkje lopen als dat klaar is verdwijnt alles
Geen idee wat het is maar kan ik dat ook kwijt??? en hoe????

Blij dat dat probleem opgelost is met MSN :)

Wat betreft die list:
Je hebt ouderlijke toezicht aangezet.
Dit is voor als je kinderen bijvoorbeeld hebt waarvan je niet wil dat ze op bepaalde sites komen (zoals sex, geweld etc.)
Indien je geen ouderlijke toezicht wilt gebruiken, dan moet je die gewoon uitzetten in NIS en dan krijg je ook geen scherm meer.
Indien je het wel wilt gebuiken, dan kun je het besten dit artikel lezen hoe je hem moet configureren:

Zie hier sites hoe je parental control moet configureren:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256a9b006fdfc4?OpenDocument&src=bar_sch_nam

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256a7e006ee9ca?OpenDocument&src=bar_sch_nam

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256a9b006fdfc4?OpenDocument&src=bar_sch_nam

http://service1.symantec.com/SUPPOR...882569dc00826afd?OpenDocument&src=bar_sch_nam

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256bfe006602e6?OpenDocument&src=bar_sch_nam

norton

Hai Saldos,

Ik had iets te vroeg gejuicht....vanavond computer aann en.....niks nakkes nada....geen msn geen outlook geen internet...zweet op de kop ben ik opnieuw een programmascan gaan doen...daarna vraagt hij 4 opties
kantoor
thuis
en nog wat
mnou ik heb ze maar alle4 aangevinkt en het werkt
jouw advies opgevolgd en Ouderlijk toezicht uitgezet....
alles werkt nu
Laten we de vraag maar als opgelost zetten en nogmaals heel erg bedankt voor je hulp
groetjes
Ipea

Mooi zo :thumb:

Blij dat het opgelost is.

En uiteraard graag gedaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan