norton antivirus 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal!

Ik heb norton antivirus 2004 op
m'n computer.
Er staat dat m'n systeemstatus ok is,maar ik moet wel
alles vernieuwen.
ook kan ik geen volledige systeemscan meer doen en
ik krijg iedere keer een foutmelding van symantec.
Ik heb een snelkoppeling toegevoegd.
Ik wordt niet veel wijzer van de oplossingen die symantec geeft.
Mischien kunnen jullie me wel helpen.

Groetjes,
Ronaldus

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2003092409120906?OpenDocument&src=_mi

Laatst bewerkt:
Zoals ik het begrijp: rechtsklik op het Norton-pictogram, klik linksboven op LiveUpdate en haal de updates binnen door te klikken op next, want als het goed is staan de op te halen updates al aangevinkt. Als alles binnen is vraagt Norton opnieuw op te starten en voer dat ook uit.

Zo werkt het niet!! Je moet eerst Norton verwijderen en dan weer installeren ,daarna Live Update en dan weer opnieuw opstarten anders komt deze melding bij een volledige scan steeds weer terug

Geplaatst door BANDIT123
Zo werkt het niet!! Je moet eerst Norton verwijderen en dan weer installeren ,daarna Live Update en dan weer opnieuw opstarten anders komt deze melding bij een volledige scan steeds weer terug

Dat meldt de foutmelding idd, maar bij de oplossing in de bewuste link staat alleen dat via de LiveUpdate de boel gefixt kan worden. Herinstalleren kan altijd nog mocht dit het probleem niet verhelpen.

heb dit probleem zelf gehad vandaar dat ik er zo op heb gerageerd:love:

Oke dan, eigen ervaring is ook belangrijke info, thnx. :)

Deze foutmelding kreeg wanneer ik een systeemscan deed na het installeren van NAV2004. Het is een orginele cd.

Error: "Norton AntiVirus was unable to scan your computer for infections . . . " (3019,1)

Situation:
While running a manual scan of the hard drive, you receive the following error message: "Norton AntiVirus was unable to scan your computer for infections because a critical error occurred during the scan." In the lower-left corner of the window, you see the numbers 3019,1.
wie weet raad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan