norton antivirus 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Als ik een file of verschillende files van de ene HDD naar de Andere overplaats,of van cdrom naar hdd ,krijg ik steeds waarschuwingen (zoiets als exe-file onderzoeken)
Kan ik dit uitschakelen?

Kan je Auto-Protect niet gewoon uitschakelen, dan detecteerd hij ook geen andere files met virussen meer zonder handmatige scan, dus ik weet niet of dat wel zo slim is, jouw keus....

Geplaatst door Stinuz
Kan je Auto-Protect niet gewoon uitschakelen, dan detecteerd hij ook geen andere files met virussen meer zonder handmatige scan, dus ik weet niet of dat wel zo slim is, jouw keus....

Dus je gaat een mooie optie uitzetten, vervolgens een weekje niet handmatig scannen en een ev. virus z'n werk laten doen...?:rolleyes:

Ik kan in Norton 2004 geen optie vinden om het uit te schakelen. Maar het is wel logisch dat hij dit doet. Hij scant alles wat binnenkomt, en dus ook naar een andere schijf.

Nadeel vind ik wel dat het bij grote bestanden best lang duurt
:confused:

Maar uitschakelen zou ik ook zeker niet doen. Waar heb je anders een virusscanner voor.:rolleyes:

Precies, dan is 't dubbel achter de feiten aanlopen ;)

Ik heb hier met mijn versie van Norton-Antivirus geen last van, zal wel een nieuwe functie van Norton 2004 zijn:rolleyes:

Heb de configuratiemogelijkheden van NAV eens bekeken. 't enige wat je volgens mij kunt doen, is het aanpassen van de bestanden die Norton scant.
Navigeer hiervoor naar 't pictogram van Norton en ga vervolgens naar Configure Norton Antivirus, manual scan en 'which file types to scan for viruses. Selecteer dan: Scan files using SmartScan en delete via 'Customize' de files die je niet gescanned wilt hebben. Zo kun je een hele rij elimineren....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan