Norton Antivirus 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pia | NRG

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
110
Ik zit met een probleem,

Ik heb NAV2004 geinstalleerd maar hij wil maar niet werken, het lijkt er wel op dat de scripts niet goed werken in het programma,

Oftewel, ik heb iets niet geinstalleerd wat wel zou moeten,

Iets duidelijker, als ik hem heb geinstalleerd ga je naar het configuratie scherm, zet eff paar vinkjes neer voor auto scan ect..

Dan wil ik op "OK" klikken, maar dan gebeurd er helemaal niks, wie kan mij helpen?

MVG,
 
Ik heb hem even naar de juiste sektie verplaatst :)
 
Volledig Origineel, hij heeft altijd goed gedraait en nu opeens niet meer, snap er niks van,

MVG, :thumb:
 
Geplaatst door Pia | NRG
Ik heb NAV2004 geinstalleerd maar hij wil maar niet werken, het lijkt er wel op dat de scripts niet goed werken in het programma,

Oftewel, ik heb iets niet geinstalleerd wat wel zou moeten,

Iets duidelijker, als ik hem heb geinstalleerd ga je naar het configuratie scherm, zet eff paar vinkjes neer voor auto scan ect..

Dan wil ik op "OK" klikken, maar dan gebeurd er helemaal niks, wie kan mij helpen?

MVG,

Je zegt dat hij het altijd heeft gedaan. Wat was de reden dat je heb opnieuw probeert te installeren?
 
Heb een tijdje AVG geprobeert maar dat vond ik niks, dus daarom NAV er maar weer op..

MVG, :thumb:
 
probeer eens AVAST (al is het maar voor de taalkeuze!!!)
 
probeer maar eens AVAST (al is het maar voor de taalkeuze.... en gratis)
 
Je kunt met de knop aanpassen onder in het scherm het bericht aanpassen. Dan hoef je geen nieuw aangepast bericht te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan