norton antivirus 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter xmelb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xmelb

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Ten eerste start NAV. niet op. Ik kijk wat er aan de hand is en ik zie bij Auto-protect een driehoek met daarin uitroepteken en het staat uit. Geen probleem dacht ik. Ik ga naar opties en schakel(of vink) het wel aan. Ook de standaardinstel. gedaan en dan OK ingekilkt. Maar nee hoor het staat steeds uit.
Ten tweede bij E-Mail scannen staat een rode kruisje en het geeft FOUT aan-> aandacht dringend vereist.
Ik heb alle aanbevolen of standaardinstel. ingeklikt. bij de opties maar niets werkt.

Gisteren deed ie het nog.
Iemand enige idee!
bedankt!!

Zou eventeel een virus kunnen zijn die Norton uitzet, heb je de nieuwste virus defenitions ? Probeer anders even een online scan van je systeem.

Symantec online scan

Crash was weer eens sneller :D GO CRASH :thumb:

Ik ga meteen aan de slag. Ik laat jullie weten.
Bedankt.

Ik heb het laten gescand bij Houscall online en heb geen virus gevonden toen bij Symantec online gescand wel virus gevonden dit geeft ie aan ----->

C:\System Volume Information\_restore{0918322B-D11E-4E95-A947-0721CE74D71C}\RP6\A0003297.exe is infected with Keylogger.Trojan

Deze Keylogger.Trojan virus zit in item Quarantine bij reseverkopie-items. Trouwens..... er zijn er 3 van deze virus.
Moet je van daar de virus verwijderen?

Wat in Quarantine zit kan je verwijderen, dit kan geen schade meer aanrichten.
Eventueel nog eens scannen.

Ik heb het opnieuw gescand en geen virus gevonden.
Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem de vraag die ik gesteld heb (mijn eerste vraag).

Ik ga nu verwijderen en opnieuw instal. en updaten.
En ik weet dat ie 100% doet.

He crash..........top:thumb: man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan