Norton Antivirus 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Sinds kort heb ik NAV 2004 op mijn PC ( XP Home ) staan en sinds hij erop staat worden sommige plaatjes niet weergegeven terwijl hij dat op andere pc's wel doet. Nu ben ik dit artikel tegengekomen en daaruit blijkt dat het aan de configuratie ligt.


Wie kan mij helpen met de configuratie of hoe ik hem kan de- installeren ( via configuratiescherm kun je alleen het hele pakket eraf halen dus ook de virusscan ) ?
 
Reactie

Gezina ik heb deze uitgeschakeld ! Als je op deze pagina kijkt zie ik de plaatjes nr : 10- 190 - 191 niet. Raar maar Waar.
 
Pfffffffffffft, je had me wel eens mogen waarschuwen voor deze plaatjes, zo op de vroege zondagmorgen :8-0: ! Dus de site goed doorgelezen qua Syamntec? Zelf heb ik idd Reclame onderdrukken uitgezet en ook Privacycontrole, Ouderlijk Toezicht is vanaf het begin niet geinstalleerd.

Leeg ook de cache zoals op de site is beschreven.
 
OK

Sorry !!! Maar dit is voor sommige mensen ook schokkend maar ik heb er wel baat bij. I Love it !!.Karels bijensteken

Ik heb mijn IC geleegd alle firewalls uitgeschakeld en nu doet hij het. Ik hou de Firewall van SP2 nu maar ingeschakeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan