norton antivirus 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinky666

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Ik probeerde norton antivirus 2004 op mijn computer te installeren, maar elke keer zegt hij als hij even bezig is dat de procedure is mislukt en dat elke keer als hij bezig is met ´publishing files`of zoiets. Ik heb norton antivirus ook al geinstalleerd onlangs op de computer van mijn vriend (Windows 98) en dat lukte zonder problemen. Wat kan er aan de hand zijn? Weet iemand een oplossing. Ik heb zelf windows ME.

heb je erop gelet dat alle andere virusscanners van je pc verwijderd zijn?
wat anders ook weleens het probleem zou kunnen zijn is dat uw pc al geinfecteerd is met een virus....je hebt namelijk virussen die proberen te voorkomen dat er een virusscanner geinstalleerd wordt dit kan je testen op :
goede online virusscanner
succes

Hoi,

We kunnen je beter helpen als je de exacte foutmelding hebt.
Geef die even en geef ook aan wanneer je hem krijgt.

Hallo,

Ik heb dus net de online virusscan uitgevoerd. En er is geen virus op mijn computer. En zover ik weet heb ik ook geen virusscanner meer op mijn computer staan voor de rest.

Ik heb na de online virusscan weer geprobeerd norton antivirus te installeren en krijg dus elke keer het volgende. Als ik ga installeren begint hij eerst met initialiseren, daarna gaat ie bezig met het kopieren van nieuwe bestanden. Dat gaat allemaal nog goed, mar daarna als hij verder gaat met ' publishing product information' loop ie in de fout. dan krijg ik een scherm met setup fout: de installatie van norton systemworks 2004 is mislukt. Wilt u het opnieuw proberen?

Als ikd an op opnieuw klik krijg ik hetzelfde scherm gewoon bijna direct weer. Als ikd an voor annuleren kies breekt ie gewoon alles weer af en krijg ik op het laatst een scherm met de tekst: er is een fout opgetreden. de installatie kan niet worden voltooid.

verder kom ik niet. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

ja maar systemworks is geen virusscanner......systemworks is een back-up programma.....moet u even op de cd verkennen of er ook een file tussen staat NAV2004.exe of NAV04.exe dat is wel een virusscanner maar ik weet niet of die erop staat bij systemworks.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan