norton antivirus 2005 buffer overrun

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkraver

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
ik krijg sinds ik norton 2005 heb geinstalleerd telkens de volgende fout:

Buffer overrun detected!

C:/program files\common files\symantec shared\ccApp.exe

A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be determinated.

vervolgens word de auto-protect afgesloten.
kan ik hier iets aan doen?
groetjes darkraver :)

Je download is corrupt. andere downloaden. Voor de rest kan ik je niet helpen (huisregels)

Je beveilging tegen internetwormen van Norton uitschakelen en je firewall van XP aanzetten, helpt dat misschien????

Geplaatst door Lerosa
Je beveilging tegen internetwormen van Norton uitschakelen en je firewall van XP aanzetten, helpt dat misschien????

Sorry Lerosa maar dan kan je beter geen beveiliging hebben. Maar dan ..................

Waarom niet??? Het is een firewall van Norton, als je die aanzet dan moet je die van XP uitzetten volgens Norton. En ik heb het andersom gedaan, en de foutmelding was weg.
Weet niet of het minder veilig is, in Norton 2004 zat die wormbeveiliging toch ook niet.

Geplaatst door Lerosa
Waarom niet??? Het is een firewall van Norton, als je die aanzet dan moet je die van XP uitzetten volgens Norton. En ik heb het andersom gedaan, en de foutmelding was weg.
Weet niet of het minder veilig is, in Norton 2004 zat die wormbeveiliging toch ook niet.
[/QUOTE

Veiliger is het zeker niet. Maar ja wat is nog veilig op het ogenblik ?. Ik heb op dit moment meer beveiligings progs op de pc staan dan andere. Een goede virusscanner,een goede firewall, anti spyware en zeker een ge-update versie van windows kan al veel problemen oplossen.

Hoi,

Heb hetzelfde probleem.
Tijdens het spelen van een spel, Call of duty en Batlefield 1942, slaagt Norton tilt. Bij Cod moet ik de computer terug opstarten , bij battlefield kan ik verder spelen.

Mijn exemplaar van NAV 2005 is legaal.

Cod herinstalleren helpt niet.

NAV 2005 uitzetten, wormbeveiliging uitzetten helpen niet.

Suggesties? NAV verwijderen en terug installeren?

Ik had hetzelfde probleem. Zodra ik Kazaa opstartte of via MSN een bestand over wilde sturen kwam deze melding.
Ik heb wat dingetjes geprobeerd (directx updaten en een optie uitzetten die MSN controleert), maar niets werkte. Vervolgens NAV 2005 maar weer eraf gehaald en de versie uit 2004 maar weer erop gezet. Die werkt weer 100% okay.

Zou het een bug in NAV 2005 zijn?

Krijg064,

Mijn probleem is opgelost met de hulp van Saldos via dit Forum.

Ik had de laatste driver voor mijn videokaart, Radeon 7500, geïnstalleerd en dit was de schuldige. Ik heb terug een oudere driver geïnstalleerd en alles lijkt te werken.

Misschien heb jij ook een Radeon met de recentste drivers.

Via Santos kreeg ik volgende link

http://www.techsupportforum.com/showthread.php?t=17956

Als je via de zoekfunctie van helpmij.nl "buffer overrun in NAV2005" intypt zal je de vraag van Remco vinden met nog meer uitleg i.v.m. dit onderwerp.

Via één van de antwoorden van de opgegeven url kan je via een link naar een site gaan om een driver van Radeon te downloaden.

Good luck

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan