Norton AntiVirus 2005 ( LiveUpdate?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjojan

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Hi,

Ik heb dus Norton AntiVirus op mijn compie. Nu is er via de openstaande msn een virus binnegekomen. Het gevolg is dat ik de LiveUpdate van mijn Norton niet meer kan uitvoeren. Ik krijg de melding LU 1814. Als je de update probeert op te starten. Ik heb al op alle manieren de oplossingen via de site van Symantec geprobeerd.
HELP!!!!! Wat moet ik nog doen. De helpdesk van symantec kost ongeveer €30,- per probleem..........

Vriendelijke groeten Marjolein

al gedacht aan een systeem herstel
Antivirus al opnieuw geinstalleerd.
symantec 30 euro waarvoor.

Ik ben er tegenwoordig van overtuigt dat betalen voor een antivirus product niet meer nodig is zelf gebruik ik bitdefender lite.
Detecteert veel meer als etrust en norton

Heb je het hosts bestand ook bekeken? Dat is meestal de reden dat je geen liveupdate kan doen

Geplaatst door m@rio
Heb je het hosts bestand ook bekeken? Dat is meestal de reden dat je geen liveupdate kan doen

Klopt dat wordt ook gemeld in het bericht. Maar wat moet ik daar dan mee doen?

Ik hoop dat jij of iemand dat weet

Vr gr:confused:

Geplaatst door puppie
al gedacht aan een systeem herstel
Antivirus al opnieuw geinstalleerd.
symantec 30 euro waarvoor.
Ik heb systeemherstel geprobeerd maar ook dat lukte niet
Als je belt met de klantenservice van Symantec en je wilt een vraag stellen moet je je creditkaart bij de hand houden

Hallo,

Bedankt voor je mailtje. Helaas is mijn vraag/probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb Norton eraf gehaald en toen weer erop gezet. Het installeren ging prima maar nu kan ik Norton helemaal niet meer openen. Als ik op het pictogram op het bureaublad klik zie je de nortonpagina één seconde en dan is hij weer weg! ERG VREEMD!!!!!!!!
Nu weet ik dat er een virus in mijn compie zit die is via msn erin gekomen en heeft daardoor de virusscanner omzeild. Dus ben ik vandaag de hele dag bezig geweest om dit te verhelpen. Maar zelfs formateren lukt niet..................ik ben inmiddels radeloos:( . Misschien zijn hier nog ideeen??????? Ik hoop het echt. Systeemherstel lukte ook niet.

Vriendelijke groetjes,

Een hijacklog is een stuk tekst wat uit het programma hijackthis komt.
Daar kan een helper zien wat er fout gaat in jou computer.
deze helper geeft jou dan een "persoonlijke" begeleiding.
Werkt perfect maar het is daar wel ontzettend druk.

Super bedfankt voor je hulp. Alleen kan ik niet eens registreren bij het ASO-forum. Elke keer wordt "de gebruikersnaam niet gevonden"? Terwijl ik echt de gekste namen heb bedacht. En het programma HIJACKTHIS ken ik idd wel. Ga dat even downloaden op de andere compie en vast de scan aanzetten. Hopen dat dit wel lukt!?

Geplaatst door marjojan
Super bedfankt voor je hulp. Alleen kan ik niet eens registreren bij het ASO-forum. Elke keer wordt "de gebruikersnaam niet gevonden"? Terwijl ik echt de gekste namen heb bedacht. En het programma HIJACKTHIS ken ik idd wel. Ga dat even downloaden op de andere compie en vast de scan aanzetten. Hopen dat dit wel lukt!?

Helaas:( Met hijackthis gebeurt hetzelfde als met norton je ziet het héél even en dan is het weer weg. Ik heb 2 harde schijven en heb op allebei geprobeerd het te downloaden maar helaas het lukt niet!!!!!!!!!

En in de veilige modus werkt het daar ook niet.

Heb jij je wel geregistreerd bij ASO

Ook het opstarten in de veilige modus lukt niet. Nee deze compie laat zich niet eens formateren dus ik weet nu echt geen oplossing meer.

De registratie bij het ASO forum is gelukt!

snel een log maken en plaatsen lukt dat wel.

Geplaatst door puppie
snel een log maken en plaatsen lukt dat wel.

Als ik héél snel ben kan ik op scannen klikken maar dan krijg ik een foutmelding en die kan ik niet lezen want die is echt meteen weer weg.
Ik ga mijn probleem ook maar op ASO zetten. Bedankt voor de tip van deze site. Wie weet gaat het nog lukken.
Heb jij nog ideeen? Ik weet het echt niet meer.......:eek:

hoe ga jij naar de veilige modus.
via F8
daar kun je ook nog kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
Ik ga er wel vanuit dat je xp gebruit, klopt dat.

Ja klopt via F8, en ik gebruik idd XP. En de mogelijkheid "laatst bekende werkende configuratie" heb ik ook al geprobeerd, weer zonder resultaat.
Ik heb toch wel aardig wat gedaan als ik het zo samen met jou bespreek maar dit is wel erg hardnekkig hè?

ja dan heb je al zeker wat gedaan.
een log maken gaat dus niet.
Vermeld dat even in de hijack sectie bij ASO.
Daar kunnen ze misschien wel antwoorden gevendie wij op dit moment niet zien.
heb je daar (bij ASO dus) dezelfde naam?

Nee ik ben daar Marjoleinm. Maar ik heb wel ingelogt maar nog geen bericht geplaatst
Ik ben nu eerst Spybot- Search... aan het laten scannen. Dan nog Ad- Aware en dan een log maken van Hijack en dan is het wel 12.00u. Ik doe het even op deze compie en niet op degene waar het probleem echt zit. Maar op deze is het welbekende MSN-virus ook binnengekomen. Ik weet ook welke link het was maar wil het niet op de site zetten vanwege misbruik. Heb hem wel als worddocument bewaard. Heb je daar misschien wat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan