Norton antivirus 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoowell

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Dit programma heeft een anti internet worm functie. Maar bij het melden van een worm (bij mij telkens svchost.exe (weet niet wat dat is?)) en ik klik op blokkeren, krijg ik een foutmelding van visual c++, iets met bufferrun protection, en dat hij 'overheated' is. Het programma wordt dan automatisch afgesloten. Is hier iets aan te doen?

ok bedankt. (als ik trouwens op toestaan klik gebeurt het ook). maar als het weer gebeurd zal ik hier de exacte foutmelding hier plaatsen, bedankt.

ok komtie

"Buffer Overrun Detected!

C:\...\Symantec Shared\ccApp.exe

A buffer overrun had been detected wich has corrupted the program's internal state. The program can not safely continue executing and must now be terminated. "

nou, ik heb geen radeon kaart, geen sp2 (internet werkt dan niet meer). maar ik kijk nog even verder,

Laatst bewerkt:
ik heb precies hetzelfde probleem, ook een bufferrun fout!!! maar bij mij blokt ie ook outlook express,

het is een zeer irritant probleem,

(update) Hij deed het, maar als ik Call of Duty online probeer te spelen krijg ik weer dezelfde error :( ( en net ook iets van javaw.exe, ik klikte op toestaan en ik kreeg weer buffer overrun). Ik heb de nieuwste directx (9c) dus daar ligt het niet aan.:8-0:

en wat als je geen radeon kaart hebt? (Gforce) het is namelijk niet alleen CoD, ik krijg het ook bij bijvoorbeeld ABC.exe

Op het forum van ComputerTotaal las ik iemand met dezelfde klacht over Norton, en deze bleek alles geïnstalleerd te hebben in andere mappen, als dat Norton standaard kiest.

Hier staat het artikel.

Laatst bewerkt:
ik heb norton gewoon in de standaard map geïnstalleerd dus dat is het niet. heb ook gescand op fouten in windows, niets is fout. waarschijnlijk kom ik er niet uit, toch bedankt voor al jullie hulp!:thumb:

No problem.
Mocht niets gehopen hebben, dan zou ik toch maar even scannen op virussen en spyware yoowell.

Ik heb niet zo veel last van die buffer underrun, maar soms komt ie er bij mij ook mee.
Betekent dit niet dat er dus een kritieke beveiligingslek in Norton 2005 zit? Een virus hoeft alleen maar op een vrij eenvoudige manier een bufferunderrun te veroorzaken bij Norton en de virusscanner ligt eruit waarna het vrij spel heeft! :|
Symantec, er is werk aan de winkel!:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan