Norton Antivirus 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ger058

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Mijn PC heeft een harddisk crash gehad en door een bedrijf is een nieuwe harddisk geinstalleerd. Nu heb ik opnieuw mijn Norton Antivirus 2006 geinstalleerd, want mijn abonnement is tot juni 2009 geldig. Als ik mijn PC opstart krijg ik de volgende melding: Symantec Gebruikerssessie: C/program\Norton\IWP\IWP.DLL (Een benodigd bestand kan niet worden geladen. met een verwijzing naar de Symantec site en fout 1002,1.
Ik heb dit bestand gedownload en gestart. Ook heb Lusetup.exe gedownload en gebruikt.
Als ik dan mijn Live update toepas van mijn Antivirus, dan loopt die vast op het de lijst met vertrouwde toepassingen. Dit bestand loopt binnen tot 3 kwart en stopt dan tijdens de download.
Waar gaat het fout, want nu is mijn Antivirus niet up to date...
Dank voor de eventuele hulp,
Met groet, Ger

Laatst bewerkt:
Wanneer je Norton Software en een geldig abonnement hebt kun je gratis de nieuwste software downloaden

Stap 1:
Het van belang dat de voorgaande versies of mislukte installaties worden verwijderd
met de Norton verwijdertool, om deze te installeren en uit te voeren klik hier
Allereerst slaat u het op uw bureaublad op, waarna u het kunt uitvoeren.
Nu controleert u uw bureaublad of er nog een icoon van Norton op staat.
Zo ja, kunt u dit handmatig verwijderen naar de prullenbak en die vervolgens leegmaken.

Stap 2:
Nu het installeren van de nieuwe Versie:

Om er voor te zorgen dat u een geheel nieuw installatie bestand heeft adviseren wij een proefversie te installeren.
Deze kunt u geheel gratis downloaden en wanneer u deze activeert met uw productsleutel.
Heeft u de resterende dagen van uw abonnement weer terug.

Voor de Norton Anti Virus klik hier

U kunt klikken op Opslaan.
En vervolgens op Uitvoeren
Nu volgt u de stappen van de installatie.

Geeft hij het verkeerde aantal dagen aan?

Dan klikt u op Nu Abonneren beneden aan rechts in de hoek en voert u de nieuwe/ laatste productsleutel in.

Hartelijk dank voor dit goede advies.
Alle stappen toegepast en inmiddels staat Norton Antivirus weer op mijn PC.

met vriendelijke groet,
Ger:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan