Norton AntiVirus: abonnement verloopt bijna,HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
hallo beste mensen. Ik heb in januari een nieuwe PC gekocht met alles erop en eraan. Er zat ook een virusscanner op: norton antivirus. Maar nu krijg ik elke keer waarschuwingen met: uw abonnement verloopt over 18 dagen...HELP!!!! Ik weet niet wat ik moet doen want ik heb ervoor betaald en nu verloopt het en ik moet hem verlengen en dat kost 60 euro!! Het is niet heel veel geld, maar toch ik heb voor de virus scanner betaald en nu moet ik nog meer betalen... Heeft iemand advies?? Kan ik misschien niet ergens een gratis (goede) virus scanner downloaden en norton dan verwijderen?? Want norton antivirus is heel goed want het is ook een firewall en anti spyware enzo allemaal tegelijk...
PLEASE mensen, help!!!!
Alvast heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb:

maar is die virusscanner, AVG, ook met een firewall en alles erop en eraan? Want de virusscanner die ik nu heb, Norton Antivirus, is alles in een. En moet ik eerst AVG downloaden en dan pas norton verwijderen? of kan ik norton ook gewoon laten staan en als mijn abbonement verloopt dan pas verwijderen en AVG nu instaleren??

Je kan ook gewoon je norton verlengen als je er tevreden over bent. Waarschijnlijk had je bij je pc een abo van 3 of 4 maanden en is dat nu vervallen. Ik gebruik al jaren norton en ben daar zeer tevreden over.
groetjes

Ik ben ook zeer tevreden over norton.

stascccp zei:
maar is die virusscanner, AVG, ook met een firewall en alles erop en eraan? Want de virusscanner die ik nu heb, Norton Antivirus, is alles in een. En moet ik eerst AVG downloaden en dan pas norton verwijderen? of kan ik norton ook gewoon laten staan en als mijn abbonement verloopt dan pas verwijderen en AVG nu instaleren??
Nee, AVG en ook Avast is alleen een antivirusprogramma. Voor een firewall zou je daarbij de gratis versie van ZoneAlarm kunnen nemen. (uitleg)
Ja, je kan gewoon AVG, en eventueel een firewall, of welke dan ook gewoon downloaden maar alleen installeren als je Norton-produkt geheel is verwijderd zoals eerder is gepost wat betreft verwijderinstructies.
Nee, dus je Norton niet laten staan als je abonnement is verlopen en voor een andere beveiliging kiest, die je overigens ook kan laten verlengen zoals geopperd.

Norton is mij veel te streng als je iets kopieerd tussen partities dan wordt het gescand de firewall is veel te ingewikkeld en bemoeizuchtig.

''Een product dat niet eens in staat is om zichzelf netjes te
de-installeren hoort niet vrijgegeven te worden.''

Hier draai ik kaspersky antivirus en prisma firewall, heb nooit problemen...

http://www.clamwin.com/content/view/23/55/

Laatst bewerkt:
humpe zei:
Ik ben ook zeer tevreden over norton.

Norton werkt ook wel goed als je nog nooit anders hebt gebruikt. Wanneer je een bijvoorbeeld Avast gaat gebruiken zal je gelijk merken dat je PC een stuk sneller op start. Verder wordt er ook niet meer gescand bij het openen van een office-document wat bij Norton wel het geval is en altijd voor vertraging zorgt.
Verder vindt ik de service van Symantec erg beneden de maat, en dat voor 40 euro in de maand.

Als firewall kan ik Zonealarm aanraden en als spyware scanner Microsoft defender.

Laatst bewerkt:
drommels zei:
Verder wordt er ook niet meer gescand bij het openen van een office-document wat bij Norton wel het geval is en altijd voor vertraging zorgt.
QUOTE] Kan je toch uitzetten?

De plug-in voor Office 2000 of Office XP uitschakelen:
Start NAV. Start eerst Norton SystemWorks (NSW) of Norton Internet Security (NIS) en kies vervolgens Norton AntiVirus als NAV onderdeel is van NSW of NIS.
Klik op Opties en klik vervolgens op Diversen.
Deactiveer Office-invoegtoepassing inschakelen in de sectie Microsoft Office-documenten beschermen.
Klik op OK en beëindig NAV.

gezina zei:
drommels zei:
Verder wordt er ook niet meer gescand bij het openen van een office-document wat bij Norton wel het geval is en altijd voor vertraging zorgt.
QUOTE] Kan je toch uitzetten?

De plug-in voor Office 2000 of Office XP uitschakelen:
Start NAV. Start eerst Norton SystemWorks (NSW) of Norton Internet Security (NIS) en kies vervolgens Norton AntiVirus als NAV onderdeel is van NSW of NIS.
Klik op Opties en klik vervolgens op Diversen.
Deactiveer Office-invoegtoepassing inschakelen in de sectie Microsoft Office-documenten beschermen.
Klik op OK en beëindig NAV.

Daar heb je gelijk in, maar het blijft toch dat het opstarten van Windows erg vertraagd wordt.

YESSS!!!!:D :D Het is gelukt!!!!! Ik heb zone alarm geinstalleerd als firewall, en AVG als virusscanner, en ze doen het!!! Verder heb ik Norton antivirus verwijderd, en nu gaat me pc veel , veel sneller afsluiten en opstarten. Want toen ik norton nog gebruikte, en ik klikte op deze computer afsluiten, toen deed hij er 10 minuten over voordat hij ging afsluiten, maar nu ging het gelijk!!! :D :D Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties en hulp!!!
:thumb: :thumb: Jullie zijn allemaal zulke goede mensen!!!!!!:thumb:
BEDANKT!!!!;) :D

is 10 minuten niet wat overdreven, mijn pc start op in een minuutje en sluit af in een halve minuut met norton.

Wie zijn Norton Antivirus verloopt kan dit de oplossing zijn.......

[Mod edit] De reset van het bericht verwijderd. Lees de huisregels er maar op na, dat we dit hier niet toestaan.[/Mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou avg downloaden, en dan nog een firewall als zonealarm

:) :)
Wie zijn Norton Antivirus verloopt kan dit de oplossing zijn.......

[Mod edit] De reset van het bericht verwijderd. Lees de huisregels er maar op na, dat we dit hier niet toestaan.[/Mod edit]

Mark08 mail me de oplossing als je wilt.

:) :)

Mark08 mail me de oplossing als je wilt.

Zou ik niet doen, krijg je een of andere vreemde crack die niet goed werkt of zelf een trojan is en zelf voor rommel zorgt.
Als je Norton wilt gebruiken moet je het gewoon kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan