Norton Antivirus Live Update al ontvangen vandaag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gkesler,

Vergeet niet dat de lupdates op de site van Symantec er altijd eerder zijn dan de automatische liveupdate.

Bedankt voor je tip, Saldos! Ik heb inmiddels zonealarm middels msconfig niet laten opstarten en gekeken of het bekende antennetje in beeld kwam: helaas! Toen heb ik toch maar geupdated door de Live Update button aan te klikken en dat werkt prima. Als laatste heb ik in Zonealarm alle progs van Symantec Live Update verwijderd en weer opnieuw toegevoegd dus misschien is dit de ultieme oplossing. Het is op zich niet zo'n probleem dat de "automaat" niet werkt maar het is leuk als je de oplossing zou kunnen vinden. Het valt me overigens op dat dit progje erg kwetsbaar is gezien de vele storingen die vermeld worden in Helpmij?

G. Kesler:

Heb jij wel de officiele versie? Misschien heb je wel een illegale versie en is er gewoon iets mis. Hier werkt het voortreffelijk!

Groetjes vanuit het hoge noorden naar het diepe zuiden.

Pablo

Pablo, je mag gerust hier in het diepe zuiden langskomen om het e.e.a. te controleren.......Groetjes!

Saldos, wederom reuze bedankt voor de link. Ik heb de site bezocht en alle aanwijzingen opgevolgd. En nu maar afwachten tot komende woensdag......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan