Norton Antivirus Pro 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Bij mijn vorige Norton Antivirus 2003 ( standaard ) werd mijn uitgaande mail gescand en dat liet een popup venster zien met de procenten weergaven van versturen,nu bij deze 2004 Pro versie knippert alleen maar een enveloppe afbeelding rechts onder in de balk is dat de bedoeling , normaal ?? ( nieuw ).

is bij mij inderdaad ook zo sinds ik 2004 versie gebruik.

@xa,

Die popup wordt een "progress indicator' genoemd en die is eruit gehaal in 2004 omdat somige mensen die irritant vonden.

Die is ook irritant maar gelukkig zat er een optie tot het uitschakelen daarvan... is nav2004 trouwens al goed te gebruiken? Of kan ik eerst beter 2003 houden.

NAV 2004 is prima te gebruiken.

Ik gebruik zelf Norton internet security 2004 pro waar dus ook NAV 2004 in zit en hij werkt prima bij me.

gebruik de 2004 versie nu een week of 2 maar lijkt wel of hij minder belastend is voor het systeem dan 2003.
bij mij werkt ie iedergeval perfect.

Met jullie antwoord op mijn vraag kan ik het wel vinden als het eruit is gehaald is dat goed,alleen ik miste iets als je dat al jaren gewend bent vandaar mijn vraag.Dan doen we het verder met die knipperende enveloppe rechtsonder naast het klokje bij uitgaande post.

Volgens het laaste bericht wat ik heb ontvangen van Symantec hebben zij die popup van die voortgangsindicator vervangen door een knipperende enveloppe bij het verzenden van e-mail rechtsonder naast het klokje. En dat klopt dat heb ik wel dus dan zal bij deze het probleem wel zijn opgelost,bedankt voor jullie reacties en het zoeken naar een oplossing.Een ding kan ik wel zeggen alle Norton programma's vertragen want ik heb er de nodige van,alleen ze zijn niet zo negatief als word beweerd alleen zij moeten wat meer info geven als ze iets veranderen en dit in de handleiding plaatsen en niet denken de consument belt ons wel.

Geplaatst door @xa
Een ding kan ik wel zeggen alle Norton programma's vertragen want ik heb er de nodige van,alleen ze zijn niet zo negatief als word beweerd alleen zij moeten wat meer info geven als ze iets veranderen en dit in de handleiding plaatsen en niet denken de consument belt ons wel.

@xa,

Dat wordt zo veel mogelijk gedaan, maar er zijn nog niet zoveel artikelen over versie 2004. Die komen beetje voor beetje erbij.
Versie 2004 is net nieuw uitgekomen.

Daarnaast is het probleem dat de mensen die de Norton software maken een groep is. Mensen die Norton troubleshooten weer een andere groep is. De mensen die de artikelen maken een andere groep is en de mensen die de artikelen publiceren weer een andere groep is. En alle vier de groepen hebben amper contact met elkaar.

Hier is een voorbeeld van de verschillen in de Norton internet security versies. Misschien heb je daar ook wat aan:

http://service1.symantec.com/suppor...f&view=pfdocs&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan