Norton Antivirus Pro 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Mijn Norton Antivirus Pro versie 2004 daar wil de Autoprotect maar niet van aangaan wat we ook maar proberen Update's enz niets , en een oplossing van op de site van Symantec brengt ook niet nieuws onder de zon. We hebben neem ik aan alles geprobeert van verwijderen in zijn geheel met registerclean en PowerTools enz en de verwijdertool van Norton niets wil helpen.Hebben wij dat nu alleen of weet iemand meer op dit forum,dan zouden wij dit graag van u horen. We hebben de Orginele versie zowel van de Pro als de standaard uitvoering liggen maar helaas niet mocht helpen.

okee

je zult het vast niet vergeten zijn maar vragen kan geen kwaad, je hebt al een volledige systeem scan gedaan.

Meestal mag je daarna pas gaan genieten van de Norton Anti Virus2004.

grtjs jjw

Nee je hebt gelijk dat heb ik niet vergeten en ook niet diverse Online scanners heb ik gebruikt tot en met de verwijder tool van norton, maar niets wil tot op heden helpen maar zoals je zegt alles is op te lossen daarom zoeken wij ook door.

Ja maar

ja maar ik lees dat dat al geprobeerd is.

Vreemd vreemd, is het toevallig geinstaleerd terwijl er al een oude versie opstond, het ozu neit mogen uitmaken maar hier wou dat ook maar niet lukken totdat ik echt definitief de oude versie verwijderd had.

grtjs jjw

Helaas dat is het niet het is een hele nieuwe gebouwde pc met allemaal nieuwe losse comopnenten de gehele pc.

Norton Antivirus Pro 2002

Het is de soundkaart die het doet is uitgeprobeert de Creative Audigy2 ZS,wie weet de oplossing????laat het maar horen.

Norton Antivirus 2004

We hebben alles geinstalleerd van de software die we gebruiken alles loopt perfect nu , alleen met de soundkaart Creative Audigy 2- ZS gaat het niet samen met Norton Antivirus 2004. Jammer dat dat zo maar kan en nog geen oplossing voor is,we hebben nu onze oude soundkaart er in geprikt te weten een Creative Soundblaster Live player 5.1 en dat werkt perfect samen met die Norton.Wij staan open voor alle adviesen voor de Creative Soundblaster Audigy 2 -ZS samen aan de praat te krijgen met Norton Antivirus 2004. ( OS,Windows XP Pro.)Graag zou ik willen weten of er meer denkers zijn die ervaring met deze sounkaart hebben.

Hmmm

Ik snap niet helemaal hoe een geluidskaart het probleem kan geven.

Dit verklaart helemaal niets nu NAV2004 het wel doet zonder die geluidskaart.

Vreemd, ik neem aan dat je de nieuwste drivers al hebt toegepast op je systeem voor de geluidskaart?

In NAV2004 stond ook helemaal niets omtrent je geluidskaart dat die een probleem gaf?

grtjs jjw

Norton Antivirus 2004

Jawel het staat op de site van Symantec dat dit een probleem kan geven ( Audigy2-ZS ). Hij geeft aan Fout : 4002.517. dat staat op de Engelse site,vind dit ook een hele vreemde zaak en hoop op een oplossing in deze.

Norton Antivirus 2004

Nee de vraag is niet opgelost en zal dat ook niet worden dat geeft Norton zelf aan op de site en van Creative hoeft je dit ook niet te verwachten daar staan er genoeg met het zelfde probleem dus?? opgelost zal het voorlopig niet worden. Als ik wat nieuws ervaar laat ik dit weten,wij gaan nu overstappen op McAfee Antivirusscanner versie 8.0 nederlands en dan zien we wel.

Als....

Als de leverancier al geen oplossing weet voor dit probleem dan denk ik inderdaad niet dat het opgelost gaat worden.
Er zal tussen maker geluidskaart en maker norton wat moeten worden opgelost in dit geval.

grtjs jjw

Norton Antivirus 2004

Ja het klopt wat je zegt (alles is op te lossen)alleen wanneer word er wat aangedaan,maar voorlopig kunnen we nu voor uit met die McAfee Antivirus 2004 versie 8.0 wat overigens goed werk.Maar helaas het probleem kan helaas nog!!! niet worden opgelost en zeggen dan maar dat het voorlopig is opgelost en zullen maar een slotje plaatsen op het onderwerp tot we weer tegen bericht krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan