Norton AntiVirus verwijderen (maar dan ook ALLES)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Berichten
1.204
Hallo,

Wie weet hoe ik alles van Norton Antivirus 2003 moet verwijderen. Heb al het één en ander gelezen op Helpmij ...... maar zie door de bomen het bos niet meer.

Het volgende is het probleem:
Op de pc van m'n broer is WinXP PRo opnieuw geinstalleerd en om één of andere reden is zijn systeemdatum op 2009 gegaan.

Norton kwam met de melding dat het abonnement verlopen was ..... 't was volgens de pc 2009 en zijn abonnement eindigd in 2004.

Na Norton verwijderd te hebben en het tooltje "RNAV" gedraaid te hebben, komt Norton na een nieuwe installatie telkens met de datum van 2009.
De datum wordt dus ergens vastgehouden.
Hoe/wat moet ik verwijderen om de huidige datum te krijgen, zonder dat ik de pc formatteer?
 
ik weet niet of het lukt bij jou, maar ik heb alles(alle bestanden opgezocht van Norton en Symantec, dmv zoeken in start, mijn datum ging van 05-03-03 naar 10-03-03, maar weet wel dat het niet altijd lukt, want met 2002 lukte dat niet.
 
Ik zou NAV uninstallen. Vervolgens via zoeken op NAV en symantec alle overgebelven bestanden verwijderen. En als laatste met regcleaner het register opschonen.
 
Geplaatst door P@sbeer
ik weet niet of het lukt bij jou, maar ik heb alles(alle bestanden opgezocht van Norton en Symantec, dmv zoeken in start, mijn datum ging van 05-03-03 naar 10-03-03, maar weet wel dat het niet altijd lukt, want met 2002 lukte dat niet.

Verspringt 5 dagen ? Snap het niet helemaal .... wat win je daarmee ?
 
Staat in de bios de datum en tijd goed?
En in Windows ook?
 
Geplaatst door Wim1960
Ik zou NAV uninstallen. Vervolgens via zoeken op NAV en symantec alle overgebelven bestanden verwijderen. En als laatste met regcleaner het register opschonen.

Ja register opschonen zat ik ook aan te denken, maar wat moet ik allemaal verwijderen. Alles met "Symantec" en "Norton" is duidelijk om te verwijderen.
Maar er zijn vast sleutels die wel met Norton te maken hebben, maar die een leek niet herkent als een sleutel die met Norton te maken heeft.

Dus als iemand tips heeft wat te verwijderen in het register .....welkom !!!!
 
Geplaatst door kabebanaan


Ja register opschonen zat ik ook aan te denken, maar wat moet ik allemaal verwijderen. Alles met "Symantec" en "Norton" is duidelijk om te verwijderen.
Maar er zijn vast sleutels die wel met Norton te maken hebben, maar die een leek niet herkent als een sleutel die met Norton te maken heeft.

Dus als iemand tips heeft wat te verwijderen in het register .....welkom !!!!
NAV is ook een bekende.
 
Geplaatst door xanax
Zoek even naar: Catalog.LiveSubscribe
verwijder dat en opnieuw installeren

Want daar staat de datum

Volgend bezoek aan broer zal ik dit ff proberen ..... thnx !!
 
Geplaatst door kabebanaan


Verspringt 5 dagen ? Snap het niet helemaal .... wat win je daarmee ?

ik win er 5 dagen mee, maar het was om aan te geven dat toen ik alle bestanden had verwijdert ik een nieuwe datum kreg, ja en dat dat maar 5 dagen was kon ik niet aan doen, want ik moest het van daag doen en had het op 5 maart ook al gedaan
 
Die verwijdertool van Norton 2002 zou die hier niet kunnen helpen? Als je Norton systemworks nog hebt zou je zoveel mogelijk kunnen wippen in het register. Alles wat dan niet klopt komt Norton vanzelf wel mee.

Ik heb opgemerkt dat deze tread een kleine wijziging heeft ondergaan ;) maar het was net ietsiepetsie te laat.
Kleine dingetjes hebben grote gevolgen merkte ik :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan