Norton antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Ik kreeg de melding "U hebt het maximum aantal toegestane installaties voor deze productcode overschreden". Daarna heb ik Norton verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar kreeg evengoed dezelfde melding. Bovendien ook: Norton Antivirus heeft een interne programmafout aangetroffen 4002,517 en nij een poging het programma te activeren: terugbelobject kin niet worden gemaakt LA 1848. Ik heb op internet bij probleemoplossingen gekeken maar moet dan uiteindelijk iets in het register wijzigen en dat heb ik nog niet gedaan. Kan iemand mij duidelijk maken waarom ik plotseling die melding kreeg en hoe ik Norton weer kan activeren?

Ik had een legale versie en ondanks dat de termijn nog niet verlopen was heb ik opnieuw een legale versie geïnstalleerd. Op internet heb ik de probleemoplossingen gelezen, maar om iets in het register te verander ben ik huiverig. Daarom heb ik de freeware virusscanner AVG geïnstalleerd, want ik vond het onprettig dat de computer niet beveiligd was zolang het probleem niet was opgelost. Ik heb vernomen dat dit ook een goede virusscanner is.

AVG en ook Avast! (de laatste draai ik zelf in combi met eveneens de gratis firewall ZoneAlarm) zijn goede (gratis) alternatieven. Deze AV's zijn niet beter/slechter dan de (veel) te dure Norton-produkten die bovendien veel van je systeem vergen. Hopelijk heb je wel eerst Norton gedeinstalleerd want tegelijktijd 2 AV's draaien is vragen om moeilijkheden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan