norton antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Wat nu heb bij helpmij nod32 bestelt.Maar nu krijg ik van norton een melding,dat mijn abbo bijna verlopen is.En dat ik dat nu moet vernieuwen om verzekerd te zijn van updates.Kan ik norton niet handmatig updaten tot ik nod32 in bezit heb.Anders heb ik een probleem dan ben ik niet meer goed beveiligd.En dat is toch zeer belangrijk omdat op deze pc zorgt voor internet voor de rest van de pc's

Als je Norton wilt verlengen zul je daar voor moeten betalen. Er zijn wel andere mogelijkheden maar die mag en ga ik hier niet vertellen.

Maar je kunt toch, totdat je NOD32 in bezit hebt, tijdelijk een gratis virusscanner installeren? >klik< :)

volgens mij als je hem opnieuw installeert (in ieder geval voor norton 2004) verlengt hij de licentie automatisch

Geplaatst door halsangel
volgens mij als je hem opnieuw installeert (in ieder geval voor norton 2004) verlengt hij de licentie automatisch
Zo makkelijk gaat dat niet, je zal Norton zorgvuldig moeten verwijderen, eerst via conf.scherm/software en dan middels een tooltje, verder nog de laatste restanten in het register met een cleaner. Maar zelfs dan is het de vraag of er niet ergens verborgen bestandjes zitten die na herinstallatie het updaten beletten. Registerexperts kunnen dat wel maar zal ik normaliter niet aanbevelen. Gewoon legaal verlengen lijkt mij de juiste manier, of een gratis AV kiezen. Zie verder wat Ikself er over meldt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan