Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fonske1

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Ik ben in het bezit van 2 PC´s.
Een Laptop en een desktop.Op beide staat Noton antivirus en van de ene is de tijd van mijn abonnement verlopen.Mijn vraag is:is het mogelijk één abonnement voor de twee?
Grtjes Fonske

Je mag het wel op 2 pc's installeren volgens mij.
Wat je nu kan doen:

1) Ik neem aan dat je Norton 2 keer gekocht hebt, dan heb je ook 2 verschillende serienummers.
2) Schrijf het serienummer op van de Norton waarbij het abbonoment nog goed is en voer die in bij de Norton waar het abbonoment bijna is verlopen.

Je mag het wel op 2 pc's installeren volgens mij.
Wat je nu kan doen:

1) Ik neem aan dat je Norton 2 keer gekocht hebt, dan heb je ook 2 verschillende serienummers.
2) Schrijf het serienummer op van de Norton waarbij het abbonoment nog goed is en voer die in bij de Norton waar het abbonoment bijna is verlopen.

neen,ik ben in het bezit van 1 originele Norton antivirus,dus is het 2 maal de zelfde instal .CD ,maar van de ene PC is de datum bijna voorbij.Op de laptop nog 6 maanden.

Maar je hebt ze toch geinstalleerd met dezelfde key/serienummer?

Hoe kan het dan dat de een nog niet stopt en de ander wel.
Of heb je de een vele later geinstalleerd dan de ander.

@Bandit, Oke ik dacht bij Norton dat je het op huis-pc's gewoon mocht installeren ( 2 of 3. )
Ik heb namelijk nog nooit gezien op internet het verschil tussen 1/2/3 pc's alleen dat je meer betaalt voor 2 jaar of 1 jaar updates. Nog nooit dat je meer daarvoor moet betalen.

Maar je hebt ze toch geinstalleerd met dezelfde key/serienummer?

Hoe kan het dan dat de een nog niet stopt en de ander wel.
Of heb je de een vele later geinstalleerd dan de ander.

@Bandit, Oke ik dacht bij Norton dat je het op huis-pc's gewoon mocht installeren ( 2 of 3. )
Ik heb namelijk nog nooit gezien op internet het verschil tussen 1/2/3 pc's alleen dat je meer betaalt voor 2 jaar of 1 jaar updates. Nog nooit dat je meer daarvoor moet betalen.

Inderdaad,ik heb die een veel later geinstlleerd.

neen,ik ben in het bezit van 1 originele Norton antivirus,dus is het 2 maal de zelfde instal .CD ,maar van de ene PC is de datum bijna voorbij.Op de laptop nog 6 maanden.

haha, deze bug heb ik ook al ontdekt, als je ALLES uit je pc haalt van norton (registratie files alles maar dan ook alles) en je instalt trug met dezelfde key krijg je vanaf de dag dat je installed nog een jaar bij. mijn norton 2004 krijgt nog altijd updates zonder bij betaalt te hebben. (kep deze bug ondekt doordat ik eens moest formateren) :P

haha, deze bug heb ik ook al ontdekt, als je ALLES uit je pc haalt van norton (registratie files alles maar dan ook alles) en je instalt trug met dezelfde key krijg je vanaf de dag dat je installed nog een jaar bij.
Dan ben je lekker vlot, want het is al heel lang bekend. Met de beschrijving die jij geeft ben je er nog niet. Het gaat puur om een bestandje waar de installatie datum in staat. Als je de weg niet weet, vind je deze ook niet zo maar.;)

Daarbij gaan we hier op Helpmij daar niet verder op in.;)

Voor zover ik weet heb je meerdere licenties nodig om Norton op meerdere pc's te installeren.
zie ook hier:
http://symantec.buyitdirect.com/info/LicensePrograms.aspx?Id=18

Laatst bewerkt:
haha, deze bug heb ik ook al ontdekt, als je ALLES uit je pc haalt van norton (registratie files alles maar dan ook alles) en je instalt trug met dezelfde key krijg je vanaf de dag dat je installed nog een jaar bij. mijn norton 2004 krijgt nog altijd updates zonder bij betaalt te hebben. (kep deze bug ondekt doordat ik eens moest formateren) :P

Grappig:p :thumb: Wist hem al maar is wel gek van Norton

En Fonske1, als je geen Norton meer kan gebruiken zou ik een ander anti-virusprogramma installeren. AVG Anti-Virus Free ( directe download ) en Avastzijn bijvoorbeeld 2 goede gratis anti-virusprogramma's. Daarvan kan je er 1 nemen.

Of je kan alles van Norton verwijderen op die pc waar het afloopt het abbonoment, en dan weer installeren en kijken of de bug ook nu (nog) werkt.
Maar met alles verwijderen ( inclusief '' geheime bestandjes '' ) kunnen we je niet helpen, dat is tegen Huisregels denk ik.

Laatst bewerkt:
Grappig:p :thumb: Wist hem al maar is wel gek van Norton

En Fonske1, als je geen Norton meer kan gebruiken zou ik een ander anti-virusprogramma installeren. AVG Anti-Virus Free ( directe download ) en Avastzijn bijvoorbeeld 2 goede gratis anti-virusprogramma's. Daarvan kan je er 1 nemen.

Of je kan alles van Norton verwijderen op die pc waar het afloopt het abbonoment, en dan weer installeren en kijken of de bug ook nu (nog) werkt.
Maar met alles verwijderen ( inclusief '' geheime bestandjes '' ) kunnen we je niet helpen, dat is tegen Huisregels denk ik.

OK Ik trek wel mijn plan,heb nog 1maand respijt,zal nog eens goed de boekbeschrijving lezen,en u op de hoogte houden.Alvast bedankt.Fonske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan