Norton AV 2004 herinstall

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Ik heb Norton Antivirus 2004. Nu heb ik per ongeluk met System Mechanic een opstartbestand verwijderd, dat er toch bij hoorde. Nu staat Auto-Protect op off. Nu wil ik Norton herinstalleren, maar ik krijg steeds foutmeldingen. Als ik hem wil verwijderen, krijg ik de melding dat er een nieuwere versie is gedetecteerd en dat ik die eerst moet verwijderen. Als ik 'm wil installeren, krijg ik hetzelfde.

Nu heb ik naar mijn mening 2 opties:

1. Hoe kan ik 'm wel succesvol verwijderen?
2. Er bestaat een tooltje voor eerder NAV's (Rnav) om Norton te verwijderen, bestaat die ook voor 2004?

Misschien lukt het met jv16powertools of regcleaner om het register op te schonen en de resten ervan weg te halen. Wees er wel voorzichtig me.

Ik weet niet of het symantec tooltje ook werkt bij de 2004 versie.

Geplaatst door tisha
Ik weet niet of het symantec tooltje ook werkt bij de 2004 versie.

Nee, heb ik al geprobeerd.

Ik heb 'm trouwens al weer... Ik heb eens gekeken in de map waar de overige opstartbestanden van Norton in stonden en daar herkende ik dat bestand dat ik verwijderd had. Ik heb 'm toegevoegd, gere-start en hij doet ineens weer (****a!).

In ieder geval bedankt voor je (damn snelle) reactie.

Ik ben blij dat hij het weer doet, al weet je soms niet hoe dat ineens komt he :D maar gelukkig is t nu weer goed kan je weer veilig internetten.

en graag gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan