Norton av virusdefenities downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

HoDoA

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2002
Berichten
18
De harde schijf van de computer van mijn schoonmoeder, ja ja, is schoon gemaakt. Nu moet daar weer norton antivirus 2003 op gezet worden. Probleem is dat ze een traag modem heeft. Ik wil nu de diverse virusdefenties downloaden, op een RW zetten en ze daarna op haar computer installeren. Scheelt me een berg tijd. Alleen weet ik niet hoe dat moet. Wie weet het wel????????????
 
Norton

Ik heb deze vraag bij norton neer gelegd voor jouw, op hun site kunnen de mensen vragen stellen en dat heb ik maar gedaan, ik hoop dat we daar snel antwoordt op krijgen alhoewel ik dat een beetje betwijfel omdat er werdt gewaarschuwd dat het aardig druk was.

grtjs jjw
 
Jheroen, ik heb gekeken op de site, maar ik kom met die info niet echt verder. Heb jij wel een idee?

Jjw, ik ben reuze benieuwd naar het antwoord.
 
Geplaatst door HoDoA
Jheroen, ik heb gekeken op de site, maar ik kom met die info niet echt verder. Heb jij wel een idee?

Jjw, ik ben reuze benieuwd naar het antwoord.

'k snap niet helemaal waar je niet uit komt, aangezien die link vrij duidelijk is.

't bestand wat je dan zult moeten downloaden is deze:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download/us-files/20040605-041-i32.exe


Als je op de link klikt, download je de setup.
- deze ga je dan op cd branden, ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet. (nero burning rom / easy cd creator)


- Als je 't bestand op cd hebt, neem je de cd mee
- je kopieert het bestand naar de Harde-Schijf
- Dan start je 't bestand vanaf de Harde-Schijf
-->uiteraard zul je norton wel geinstalleerd moeten hebben

// de virus-definities kunnen zo bijgewerkt worden
 
Perfekt

Mooie oplossing, ik heb die niet gezien op de site.
Perfekt antwoord jkoelman.
grtjs jjw
 
Re: Perfekt

Geplaatst door jjw
Mooie oplossing
@jjw en natuurlijk de vraagsteller, dit is al vrij lang bekend op Helpmij.:)
Er is een speciale topic, waar de links geplaatst worden, met de laatste virus definitie updates.
Hou de volgende topic in de gaten voor de laatste versie;
Laatste update NAV: deel 2! <--klik.

Let op,
hiermee worden alleen de virus definities geupdate en niet het programma zelf!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan