Norton blokkeert internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Addepat

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Een collega van mij heeft onlangs een labtop gekocht met Norton Internet Security.

Nu blijkt internet niet te werken als hij Norton heeft ingeschakeld.
Hij terug naar de winkel. Daar vertelden zogenaamde experts hem doodleuk dat hij Norton uit moest schakelen bij het Internetten.

Misschien dat er hier mensen zijn die wel hersens hebben en tips hebben. Ik heb al gezocht hier, maar kon niet echt iets vinden.

Alvast bedankt!

Gewoon terug naar die winkel gaan en niet eerder weg gaan tot dat internet het doet of dat je je geld terug hebt,
Wat een debielen.

Jozo zei:
Gewoon terug naar die winkel gaan en niet eerder weg gaan tot dat internet het doet of dat je je geld terug hebt,
Wat een debielen.

Inderdaad, tenzij er gewoon een instelling verkeerd staat!
Heb je al bij programmabeheer gekeken og IE wel toestemming heeft?

Tuurlijk staat er een instelling verkeerd, maar wat is dat nou voor service ?
Lekker advies ook, als je het internet op wilt zet je alle beveiligingen uit.
Stel je voor dat er echt wat met de laptop aan de hand is.
Zou gewoon mijn geld terug vragen, en naar een andere zaak gaan.

Laatst bewerkt:
Mee eens, maar wellicht kunen we het gewoon oplossen.
Ik zou er ook niet meer gaan!

Welke winkel is dat, ik zou er graag solliciteren.

"Tsja, sorry, waarschijnlijk is het internet stuk, daar ligt het aan"

dropl zei:
Welke winkel is dat, ik zou er graag solliciteren.

"Tsja, sorry, waarschijnlijk is het internet stuk, daar ligt het aan"

Jij komt toevallig ook uit Eindhoven, het is op Ekkersrijt of bij Ekkersrijt in Eindhoven? Ik weet niet precies welke zaak(Mediamarkt misschien?) Mijn collega woont ook in Eindhoven.
Ik heb hem ook al gezegd terug te gaan en niet te vertrekken totdat ze het verholpen hebben.
Hij heeft tenslotte garantie.

Bedankt voor de antwoorden.

Zet ik toch mijn vraagtekens bij hoor! Natuurlijk heb je garantie maar dan wel op het apparaat en natuurlijk niet op de Norton software. Is het echt geen idee om even te kijken of er niet gewoon één instelling fout staat bij programma beheer?
Natuurlijk hadden hun dat ook even kunnen doen maar verplicht zijn ze het niet, het verteld wel genoeg over de service.

Zij hebben het apparaat geleverd met Norton. Dit apparaat behoort te werken.
Als zij zeggen dat dit alleen te verhelpen is door Norton uit te schakelen kun jij zeggen dat er dan dan dus iets met het apparaat niet deugt omdat Norton op andere computers wel werkt. Zij moeten naar mijn mening dit euvel verhelpen.

Kan ook, het is wat je wil.
Je kan ook via configureren kijken bij programmabeheer of IE geblokeerd staat, Doet je mail het wel?
Kijk maar wat je doet!
Succes!

Als je bedoelt programmabeheer in Norton? Ja dat heeft volledige toestemming, heb ik gezien. Bedankt voor je antwoord.

Zal vast aan een instelling van norton liggen.
Kunnen we hier op helpmij zo oplossen.
Probleem is, als je echt een probleem met de pc krijgt, lijkt het mij niet echt een winkel die je gaat helpen.
Krijg je antwoorden als bel microsoft maar.
Dus nogmaals mijn advies geld terug vragen, en naar een betere computerzaak gaan.
Heb al wat meegemaakt, maar dit slaat alles, zet je beveiliging maar uit om te kunnen internetten. :shocked:

UMTS kaart is het probleem...?

Hallo,

Inmiddels is mijn collega weer terug geweest naar KPN Businesscenter in Eindhoven.

Daar vertelden zij hem deze keer dat alle labtops met UMTS kaarten niet kunnen internetten zonder Norton uit te schakelen.

Is dit iemand bekend of zou het weer een k..smoes zijn om een leek af te schepen?
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen...

maestro12 zei:
Het probleem al voorgelegd bij Symantec???
Nee dat niet. Ik zal dat eens proberen.

Zie dat daar betaald voor moet worden, dus daar wachten we maar even mee.
Mijn collega heeft inmiddel al genoeg geld gespendeerd aan de bus om heen en weer naar dat KPN businesscenter tegaan

Wel heb ik KPN inmiddels een email gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.

Laatst bewerkt:
Addepat zei:
ja daar stond dat je moest betalen voor technische ondersteuning.

Nee, een pagina eerder stond de keuze mogelijkheid tot directe betaalde ondersteuning of gratis on-line maar niet directe ondersteuning.

maestro12 zei:
Nee, een pagina eerder stond de keuze mogelijkheid tot directe betaalde ondersteuning of gratis on-line maar niet directe ondersteuning.
Ok kijk ik daar nog even. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan