norton blokkeert internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

zw55n

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Ik werk al jaren met Norton en altijd tevreden, oke het maakt het opstarten wat traag, maar daar is overheen te komen, maar sinds twee weken kan ik niet meer het internet op, het duurde een paar dagen eer ik erachter kwam dat het door Norton kwam, Het was een jongen van de helpdesk van UPC die me erop attent maakte dat dat het probleem kon zijn. Sinds die tijd schakel ik Norton uit, maar
1. hoeveel kwaad kan dat?
2. hoe krijg ik het weer goed?
Heeft er iemand ervaring mee??

Mijn emails kan ik normaal ontvangen en versturen.

vervang norton door nod en alle probs zijn opgelost ... en je pc zal heel wat sneller zijn.

Is het zowel met IE als met Firefox? Zoniet moet je 1 van die programmas toestemming geven om online te gaan bij programmabeheer in norton. Misschien heb je per ongeluk iets veranderd of zo.

versie norton

Ik gebruik Norton Internet security 2006 van Symantec

vervang norton door nod en alle probs zijn opgelost ... en je pc zal heel wat sneller zijn.

Ik heb betaald tot april en vind het zonde van mijn geld als ik er nu mee stop, het heeft altijd goed gewerkt, maar ik zal het niet verlengen, deze keer.

kan je niet naar persoonlijke firewall gaan en dan conigureren en dan zorgen dat hij je internet niet meer blokkeert

kan je niet naar persoonlijke firewall gaan en dan conigureren en dan zorgen dat hij je internet niet meer blokkeert

Zou wel kunnen als ik weet hoe ik dat moet doen!?
via configuratiescherm?
Dan krijg ik windows firewall, die staat uitgeschakeld, moet ik die weer inschakelen?

ik d8 dat het dan aan je firewall lag, maar als ie al uitstond zou ik het ook niet meer weten

nee windows firewall heeft daar niets mee te maken. Je moet bij de instellingen van Norton internet security gaan kijken. Er staat daar ergens iets van programmacontrole of zoiets. Daar kun je zien welke programmas toegang krijgen tot internet en welke niet. Daar moet je kijken of IE niet geblokkeerd staat.
success

Om de instelllingen in de firewall aan te passen doe je het volgende:

Open Internet Security
Klik op Persoonlijke Firewall
Klik op Configureren
Klik op het Tabblad Programma's
Kijk in de lijst of er iets geblokkeerd staat. en verander dat naar toestaan.

Meestal is het Microsoft generic host processes of internet explorer.

Lukt dat niet? Doe het volgende;

Wanneer je Norton Software en een geldig abonnement hebt kun je gratis de nieuwste software downloaden

Stap 1:
Het van belang dat de voorgaande versies of mislukte installaties worden verwijderd
met de Norton verwijdertool, om deze te installeren en uit te voeren klik hier
Allereerst slaat u het op uw bureaublad op, waarna u het kunt uitvoeren.
Nu controleert u uw bureaublad of er nog een icoon van Norton op staat.
Zo ja, kunt u dit handmatig verwijderen naar de prullenbak en die vervolgens leegmaken.

Stap 2:
Nu het installeren van de nieuwe Versie:

Om er voor te zorgen dat u een geheel nieuw installatie bestand heeft adviseren wij een proefversie te installeren.
Deze kunt u geheel gratis downloaden en wanneer u deze activeert met uw productsleutel.
Heeft u de resterende dagen van uw abonnement weer terug.

Voor de Norton Internet Security klik hier

U kunt klikken op Opslaan.
En vervolgens op Uitvoeren
Nu volgt u de stappen van de installatie.

Geeft hij het verkeerde aantal dagen aan?

Dan klikt u op Nu Abonneren beneden aan rechts in de hoek en voert u de nieuwe/ laatste productsleutel in.

Telefoonnummer van de Symantec helpdesk is: 0205040565

alles okee

Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp het is voor elkaar, hij doet het weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan