norton blokkeert internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

zw55n

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Ik werk al jaren met Norton en altijd tevreden, oke het maakt het opstarten wat traag, maar daar is overheen te komen, maar sinds twee weken kan ik niet meer het internet op, het duurde een paar dagen eer ik erachter kwam dat het door Norton kwam, Het was een jongen van de helpdesk van UPC die me erop attent maakte dat dat het probleem kon zijn. Sinds die tijd schakel ik Norton uit, maar
1. hoeveel kwaad kan dat?
2. hoe krijg ik het weer goed?
Heeft er iemand ervaring mee??

Mijn emails kan ik normaal ontvangen en versturen.

vervang norton door nod en alle probs zijn opgelost ... en je pc zal heel wat sneller zijn.

Is het zowel met IE als met Firefox? Zoniet moet je 1 van die programmas toestemming geven om online te gaan bij programmabeheer in norton. Misschien heb je per ongeluk iets veranderd of zo.

versie norton

Ik gebruik Norton Internet security 2006 van Symantec

vervang norton door nod en alle probs zijn opgelost ... en je pc zal heel wat sneller zijn.

Ik heb betaald tot april en vind het zonde van mijn geld als ik er nu mee stop, het heeft altijd goed gewerkt, maar ik zal het niet verlengen, deze keer.

kan je niet naar persoonlijke firewall gaan en dan conigureren en dan zorgen dat hij je internet niet meer blokkeert

kan je niet naar persoonlijke firewall gaan en dan conigureren en dan zorgen dat hij je internet niet meer blokkeert

Zou wel kunnen als ik weet hoe ik dat moet doen!?
via configuratiescherm?
Dan krijg ik windows firewall, die staat uitgeschakeld, moet ik die weer inschakelen?

ik d8 dat het dan aan je firewall lag, maar als ie al uitstond zou ik het ook niet meer weten