Norton blokt internet toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
443
Hoi,

Ik heb norton geinstalleerd op mijn computer, maar nu kan ik niet meer het internet op. Als ik norton uitschakel kan ik wel gewoon het internet op.

Weet iemand welke instelling ik in norton moet veranderen om met norton aan het internet op te kunnen?

Ik heb versie 2003 van norton.

Ik hoor het graag.

Groeten, Leonie
 
Heb je in Norton "Internet Explorer" automatisch laten instellen? Bijvoorbeeld met "Program scan", zodat Norton het een en andere zelf al goed insteld.
 
Hoi,

Automatische programmacontrole staat aangevinkt.

Verder heb ik bij personal firewall een programma controle uitgevoerd (zodat alle programma's die op mijn computer staan toegang tot het internet krijgen).

Als ik de firewall uitschakel kan ik half het internet op. dan zie ik alleen maar halve teksten geen plaatjes enz...

Er is echt wat geblokt ergens denk ik.

Ik hoor het weer graag.

Groeten, Leonie
 
Verder staat er nog een ander programma op mijn pc. Dat zit automatisch bij windows 98 en dat heet pc-cillin '98. Kan het zijn dat dit programma in de weg zit?

Ik heb geen idee wat het precies doet en het lukt niet om het te deinstalleren.

Groeten, Leonie
 
PC-cillin is antivirus software. Zou ik dus laten staan tenzijn je Norton Internetsecurity hebt.
Loopt er misschien ook nog een andere firewall op de pc?

Of schakel de Ad Blocking eens uit en kijk wat er dan gebeurt.
Hoe hoog heb je de beveiliging van de firewall staan?
Medium wordt geadviseerd.
 
Geplaatst door Elisa
PC-cillin is antivirus software. Zou ik dus laten staan tenzijn je Norton Internetsecurity hebt.
Ik vermoed dat er internet security op staat, gezien internet geblockt wordt. Uiteraard kan het ook Personal firewall zijn, die geinstalleerd is van Norton.

Mischien zou de topic starter dit even kunnen aangeven.
 
hi,

bedankt voor je reactie. Ik heb idd norton internet security. Het is gelukt om het programma pc-cillin te verwijderen en voila.... Probleem opgelost.

Hartstikke bedankt voor de hulp!!

Groeten, Leonie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan