Norton Disk Doctor werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

John__Y

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2002
Na een upgrade van xp pro heb ik Norton Systemworks 2002 geïnstalleerd. Wanneer ik Disc Doctor laat draaien kunnen geconstateerde fouten niet gerepareerd worden omdat volgens de foutmelding 'het besturingssysteem exclusieve toegang heeft tot het onderzochte station. Fouten kunnen niet gerepareerd worden.'

Waar en hoe kan ik de instellingen zo wijzigen dat Disc Docter de geconstateerde fouten wel kan repareren?

NB "Twix" heeft deze vraag al eens gesteld, maanden terug, maar deze is toen wellicht niet gezien. Of weet niemand een remedie? Op de website van norton concludeert men dat mijn systeem helemaal up to date is, dus daaraan ligt het niet.

Groetjes,

JOAO

Log in als administrator en doe het dan nog eens.

Disk Doctor / administrator

Goede tip, maarrrr:

Na opnieuw installeren van windows en Norton [eerst gedeinstalleerd] lukte het nog niet.
Er is maar een gebruiker, die mijn naam draagt. 'n "Administrator" aanmaken helpt ook niet.
Ik heb nog wel een map met de naam op de D:schijf gebekupt, maar terugzettendaarvan op C werkt ook niet.
Kan ik de oplossing ergens anders vinden?

Groet,

JOAO

PS VOLGENS DE WEBSITE VAN NORTON IS DIT NORMAAL, XP VERHINDERT DAT DISK DOCTER ZIJN WERK DOET. HOOP IS DUS GEVESTIGD OP DE UITSPRAAK DAT DISK DOCTOR BIJ OPSTARTEN WEL ZIJN WERK ZAL DOEN. BESCHOUW DIT PROBLEEM ALS opgelosd (met een d)

-----------------------------
'n Computer is net een gokkast: je stopt er veel in maar er komt weinig uit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan