norton en norman samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessicaW

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2002
Berichten
195
Mn buurman gebruikt win xp op zijn pc.
Naast Norman (wat al geinstalleerd was), wilde iemand norton antivirus installeren.
Het installeren ging goed, maar daarna alleen maar problemen. Zo liep de pc enkele seconden na het opstarten constant vast en moest je em opnieuw opstarten waarmee het probleem niet opgelost was.
Is het misschien zo dat norman en norton samen conflicten opleveren?
En nog iets, hij wilde norton deinstalleren en dat lukt ook op 2 bestanden na waar waarschijnlijk een beveiliging opzit.
Ik hoop dat er iemand is die me hier wat meer duidelijkheid over kan geven.

groetjes JW
 
Het is niet verstandig twee virusscanners naast elkaar te gebruiken, grote kans dat de problemen daardoor komen dus, de-installeer er eentje.
Mijn voorkeur gaat uit naar Norton Anti-Virus, maar das afhankelijk van welke versie er gebruikt wordt.
 
Nooit 2 virusscanners tesamen installeren!!:eek:
beter ervoor zorgen dat die 1ne scanner die je draaid, goed up-to-date is...
 
Goed, maar eigenlijk durft hij niet zo goed norton erop te zetten, want ik geloof dat norman ook niet helemaal verwijderd kan worden.
 
Het zijn maar twee bestandjes die niet verwijderd willen worden, en als hij in configuratiescherm -- Software het programma wil deinstalleren werkt die niet...
 
Je zal even het removel tooltje Rnav.exe van de site bij symantec moeten downloaden en uitvoeren om na de deïnstallatie van NAV zelf, alles echt helemaal te wissen.

Verder ken ik Norman niet, dus durf ik niet te zeggen welke van de 2 je het beste zou nemen.
 
Goed, maar eigenlijk durft hij niet zo goed norton erop te zetten, want ik geloof dat norman ook niet helemaal verwijderd kan worden.
Het enige wat Norman laat staan volgens mij zijn de log-files.

Mijn voorkeur gaat uit naar Norton Anti-Virus, maar das afhankelijk van welke versie er gebruikt wordt
Zo heeft iedereen zijn voorkeur. De mijne gaat uit naar Norman. Weinig toeters en bellen maar doet gewoon wat hij doen moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan