Norton faalt!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Ik gebruik Norton al jaren en verdedig deze scanner altijd door dik en dun maar ik ga nu ook twijfelen.
Door enkele problemen op mijn PC ben ik eens gaan rondneuzen en wat blijkt???? Heb ik gewoon W32.Spybot.KAI op mijn PC staan. Hier kwam ik achter omdat er tussen mijn opstartitems antivirus.exe stond.
Waarschijnlijk via Kazaa binnen gehaald. Norton vond hem niet echter Housecall wel...schandalig gewoon!
Dat wou ik even kwijt!!!!!!!;)

Vreemd!?
Laatste Update al gedaan!
bij mij houdt Norton hem wel tegen(2004)

Nou ook hier geld (niet bij mij thuis) dat Norton al een tweetal keren heeft gefaald, net kregen we hier een spybotworm binnen zonder dat Norton ook maar een melding gaf.
Maar goed, zo zal elke virus scanner zijn makken hebben, moet wel zeggen dat het de laatste tijd weer flink raak is op internet qua virus en spyware ellende.

Ik moet heel eerlijk nu toegeven dat ik het ook (bijna) het gehad met de produkten van Symantec. Heb dan wel geen virus of wat dan ook (en up-to-date) maar onverwacht wel LU-problemen gehad, nummertje 1806 en ook LU1812. Ik ben een brave internetter, heb niks illegaals op de pc, doe dus ook niet aan p2p, heb geen MSN en dan voel je je gewoon geschoffeerd als de NIS 2004 die foutmeldingen geeft zonder een fatsoenlijke uitleg waarom dat is. Heb uren zitten zooien om het goed te krijgen maar het enige wat echt hielp was een herinstall. Ik denk er over een andere AV+firewall (AVG+ZA) te nemen maar ik heb nóg een versie van NIS 2004 liggen, was vorig jaar een aanbieding dus kocht ik er 2.

Niet toevallig zie ik de LU-foutmeldingen op pc's in mijn omgeving, op Helpmij en andere fora. De vette winsten worden duidelijk niet gestoken ter verbetering van hun produkt(en). :evil:

tja steeds meer mensen stappen over op wat anders.
ik heb met norton gelukkig nooit een virus gehad, en ik had ook niks illegaals en download niet p2p en toch heb ik een keer programmafout gehad in norton zo floep ineens, toen heb ik ook net als gezina uren zitten zooien op een vrije dag om het weer goed te krijgen :confused:
ik heb nu norman en dat werkt beter :thumb:

Even een updeetje: NIS 2004 onlangs verlopen, de extra versie die ik nog had aan iemand (familie) anders gegeven en sinds een weekje of zo draai ik de gratis versie van ZoneAlarm in combi met eveneens de gratis versie van Avast! Dat is een voor mij een enorme omslag geweest omdat ik nooit anders dan Norton hebt gebruikt. Tot nu toe draait alles als een zonnetje, hopelijk blijft dat zo, afkloppen! :D

Ik ook altijd norton gebruikt en ook nu over naar avast en.. bevalt me prima.
Je hoeft met deze gratis virusscanners echt niet te denken dat het dan ook minder is,mijn ervaring is dat het niets onder doet aan de grote merken.
Dus ook hier geld dat duurder NIET beter is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan