Norton firewall 2003 install -> XP foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Hi,
Heb bij mij een PC staan. Mobo ; Asus A7V333 , AMD 2000 processor, 512 MB DDR, Win XP.

Proloog:
een format en heristall XP (kon nog enkele opstarten in veilige modus).Alle mobo drivers, en andere drivers installed. Alles OK. NAV 2003 installed, alles OK.

Feit:

Alvorens op internet te gaan, installeren van Norton firewall 2003.Bij terug opstarten, volgende foutmelding.

Als dit de eerste maal is en blablabla….. Update de bios ???? (PC is amper een jaar oud) schakel caching uit.
Stop:0x0000008E
Heb dit opgezocht bij MS,maar daar schijnen ze niet te weten.

Heb ook reed systeemherstel gedaan, maar dat lukt niet??
Soms iemand die dit fenomeen herkent ?

Is er nu niemand die dit fenomeen herkent?

nee, helaas, ik herken het niet, misschien toch nog eventjes geduld opbrengen ;)

veel succes ermee in ieder geval :thumb:

Ga ik doen.

Misschien even wachten op "Saldos"

@ Salos, ik heb uw oplossing uitgevoerd,dat blijkt de werken. NAV werkt dus perfect. Nu bij het installeren van NPF 2003 geeft hij een beschadigd bestand op de originele cd aan. Ik hoop vor hem dat hij een copie heeft van de originele. Heb er voorlopig ZA op gezet.

Mooi zo vanzwam. Blij dat NAV weer werkt.
Wat betreft de firewall: Ik weet niet precies wat de foutmelding is die je krijgt, maar kijk even of de cd van Norton misschien vies is. Maak hem schoon met een zachte doekje. En kijk of er krassen op zitten ook.
Wat je ook kunt doen en dat helpt vaak is door de cd van Norton eerst naar je computer te kopieren en daarna vanuit de computer te installeren in plaats van de cd.
Mocht dat ook niet helpen, kijk dan of dit helpt bij je:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256dcd007950cf?OpenDocument&src=bar_sch_nam

En anders moet je even een goede norton cd nemen.

Sorry voor de late reactie. NPF is er langs geen kant op te krijgen. De CD is inderdaad goed beschadigd. Nu ja ZA staat er nu en die doet het ook goed zegt hij. Dus nu even afwachten wat hij van plan is. NPF 2004, of ZA laten staan. Ik ga deze vraag dan ook als opgelost zetten.

Nogmaals dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan