norton firewall 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik heb zojuist norton personal firewall 2004 geinstalleerd, maar nu heb ik een aantal problemen:

• Bij norton firewall 2003 kreeg ik altijd een bericht dat vroeg aan mij of ik dat programma op internet wou laten, nu krijg ik dat niet met als gevolg dat mij ftp programma het niet meer doet.
  • Ik kan wel die automatische programma herkenning aanzetten, maar dan werkt het niet, en als ik die uit zet, dan zou ik een beveiligings melding moeten krijgen om ze op internet te laten.

Mijn internet explorer, msn-messenger en ws_ftp 9 werken nu dus niet. En wellicht andere programma's ook niet, weet iemand een oplossing hiervoor? Hoe ik het moet instellen enzo...:(

Welkom op Helpmij :) Ik heb de vraag even verplaatst naar een geschiktere sektie.

:p Ook goed, maar nog ff wat extra's:

Als ik alles aan heb staan, dan doet mijn ftp het niet, en msn messenger stopt er meteen mee, maar als ik hem dan in het programma lijstje zet, dan doet ie dat nog:confused:

Geplaatst door Sander1001
:p Ook goed, maar nog ff wat extra's:

Als ik alles aan heb staan, dan doet mijn ftp het niet, en msn messenger stopt er meteen mee, maar als ik hem dan in het programma lijstje zet, dan doet ie dat nog:confused:

Misschien is er een systeemregel die de appregel overrulled. Ik ken de standaard systeemregels van 2004 niet, maar bij 2003 moest ik ook een systeemregel aanpassen om m'n ftpserver toegankelijk te krijgen.

Ik heb het gelezen, en gedaan wat er staat, maar hij doet niks! Als ik bijvoorbeeld een site wil bezoeken, krijg ik 'pagina niet gevonden', maar als ik dan refresh, dan doet ie het wel. Maar soms, als ik dan refresh, dan geeft ie volgens mij de opgeslagen pagina weer. Mijn msn-messenger doet het ook niet, terwijl die wel in de lijst staat:( mijn ftp, en IE ook niet :confused:

Gaat toch niet niet om alle website's zo te zien anders kan je ook niet op Helpmij komen.
Misschien is dit van toepassing: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. (niet alleen voor startpagina's) Leeg ook de cache, staat beschreven op genoemde site.
In de Help van je firewall staat een en ander beschreven wat betreft FTP < typ dat in bij Index in de Help-sectie. Mogelijk moeten anderen even bijspringen die ook FTP in combi met NPF gebruiken. Typ ook eens Internettoegang in de Index, staat ook wat uitleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan