Norton Firewall en MsN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Berichten
803
Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag nu onder de "Internet Beveiliging" of onder "Icq & msn" valt, dus dan maar hier....:rolleyes:

Ik heb een constante verbinding en als ik de pc aanzet starten outlook en msn automatisch op. (Voor de duidelijkheid: Dat wil ik graag).

Maar msn wilt zich aanmelden, terwijl de firewall (Norton Internet Sercurity 2003) nog niet klaar is.

Kan ik ergens instellen, dat de firewall eerst moet opstarten en daarna de programma's?
 
Dat weet ik niet zeker, maar ik heb een tijd geleden op helpmij gelezen dat meteen opstarten van IE, OE enz. wordt ontraden. Er kan vlak voor het opstarten van scan en wall iets naar binnen vliegen.
 
Geplaatst door André Klaver
Dat weet ik niet zeker, maar ik heb een tijd geleden op helpmij gelezen dat meteen opstarten van IE, OE enz. wordt ontraden. Er kan vlak voor het opstarten van scan en wall iets naar binnen vliegen.

De programma's starten wel, maar op dat moment is er i.v.m de firewall nog geen verbinding met internet.
Zodra die er wel is haalt Outlook de spam ;) op, maar msn meldt zich niet aan, ondanks de instelling....:rolleyes:
 
Ik ben niet zo'n fanatieke msn-gebruiker en weet er dus niet veel van. :(
Wellicht kan iemand anders je hierbij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan