Norton firewall op hol

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb NIS2004 geinstalleerd. Hierna krijg ik constant meldingen (ongeveer 1 per seconden van remote computers die proberen toegang te krijgen. Meestal met de melding UDP inbound, maar ook TCP. Ik klik alles maar weg volgens de aanbeveling. Soms is het dan een aantal uren voorbij, maar dan begint het gelazer weer. Ik ben dan wel een kwartier bezig om alle achter elkaar komende meldingen weg te klikken. Wie dient me van advies?

Even het waarschuwingsniveau lager zetten.

Hoi,

Ik heb Norton helaas zelf niet meer maar het staat mij wel bij dat je ergens kan instellen dat hij op de achtergrond werkt zonder al te veel meldingen. Kan je bij zo'n melding geen vinkje plaatsen dat hij zo'n waarschuwing niet meer moet geven?

Raymond

Open de firewall. klik nu op intrusuion detection -> configure. Vink 'turn on autoblock' aan.

Nu zal le geen meldingen meer krijgen. enkel rechts onderaan, bij het werelbolletje zal nog een blinked uitroepteken te zien zijn.

Geplaatst door megabit
Even het waarschuwingsniveau lager zetten.
Hij stond opmedium en ik heb hem op low gezet. Helaas geen resultaat, het blijft meldingen regenen...:(

Geplaatst door vanzwam
Open de firewall. klik nu op intrusuion detection -> configure. Vink 'turn on autoblock' aan.

Nu zal le geen meldingen meer krijgen. enkel rechts onderaan, bij het werelbolletje zal nog een blinked uitroepteken te zien zijn.

Ja, zo had ik het voorheen ook. Autoblock staat al op aan, dus hier zal 't niets mee te maken hebben...:(

nou, na honderden meldingen lijkt het nu afgelopen te zijn.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan