Norton firewall regel

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartehhM

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Hallo,

Ik had laatst bittorrent gedownload, en gelijk een firewall regel ervoor gemaakt met Norton Personal Firewall 2006.
Nu kreeg ik de hele tijd een melding van dat de regel werd opgevolgd. als het pop-up schermpje weer weggaat, komt het gelijk weer (het is hetzelfde soort als iemand zich aan meldt met msn).
En ik wil er vanaf. Ik heb het de regel verwijderd, maar het blijft nog steeds komen!

hopelijk weet iemand raad :confused:

alvast bedankt,

~MaartehhM

informatie

vr 5 jan 2007, 12:13 | 64 reacties
KPN moet Brein persoonsgegevens geven
door Gabi Ouwerkerk
AMSTERDAM - KPN moet auteursrechtenwaakhond Brein de naam en het adres overhandigen van een abonnee die zich schuldig heeft gemaakt aan de verspreiding van illegale bestanden via een zogenoemde torrentsite. Dit heeft de Haagse rechter vandaag

Brein zegt de beheerder van Dutchtorrent.org herhaaldelijk te hebben gesommeerd zijn illegale activiteiten te stoppen. De anonieme beheerder van de site, die draaide op een server die via een KPN verbinding op internet was aangesloten, reageerde hier niet op waarna Brein KPN vroeg de site af te sluiten en de persoonsgegevens aan de waakhond te overhandigen. De provider weigerde dit.

Laatst bewerkt:
Heb je onder norton 2006 de firewall geopend en applyc. bittorrent toegang te geven, dan moet het probleem opgelost zijn..

Dat heeft ie dus al gedaan, met de firewall regel.

Je kan dacht ik dat soort meldingen uitzetten, in Norton firewall onderdeel.

Wat heeft The Filmmachine met een firewallregel voor Bittorrent te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan