Norton firewall

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Hallo, ik heb Norton personal firewall geinstalleerd.
Echter mijn outlook en explorer werkt niet meer ....
Wel als ik de firewall uitzet. Wie weet hoe ik dit kan veranderen ??

Heb je bij de installatie een application scan gedaan, zoniet onder opties\internet acces control\configure\application scan

Gr Jozo

??? ik begrijp niet wat je daarmee bedoeld. Als ik 'm disable dan kan ik het net weer op en mailen. Bij enable echter niet.....help

Eigenlijk jullie beide niet. Ik heb Norton personal firewall 2003 en onder opties heb ik geen keuzemogelijkheid internet acces. Wel een "verboden in te rijden bord" allow traffic en block traffic. Welke ik hiervan ook kies het bord blijft hetzelfde en dus geen toegang tot het net ......???

Hoi.

Open norton inernet security-dubbel klik op personal firewall-2e tbblad is programma controle- rechts onderin staat programma scan- aanklikken en doe de scan.
Alle programma's die gevonden worden, worden door norton vertrouwd dus hoef je zelf niets aan de instellingen te veranderen.
Hierna zou alles naar behoren moeten werken.

Groetjes,

[EDIT] Hmmm zelfde als jozo maar dan in het nederlands :) [EDIT]

Laatst bewerkt:
Het spijt me maar ik krijg het met bovenstaande oplossingen niet voor elkaar... Weet iemand nog iets wat ik kan proberen. Zeker nu met de blasterworm in aantocht wel handig zo'n firewall....

opnieuw installeren!

Hoi,

Ik heb ook Norton firewall 2003 en had ongeveer de zelfde problemen maar dan nog een paar andere programmas er bij. maar dat kwam bij mij pas na een tijdje. Ik heb toen mijn firewall verwijdert en hem opnieuw geinstaleerd. Na installeren krijg je een soort wizzard en als je die afgelopen hebt zou het weer moeten werken, deed het bij mij in ieder geval wel.

Geplaatst door kaj
Het spijt me maar ik krijg het met bovenstaande oplossingen niet voor elkaar... Weet iemand nog iets wat ik kan proberen. Zeker nu met de blasterworm in aantocht wel handig zo'n firewall....

Kijk hier voor meer uitleg.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan