norton foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

discus

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Hoi, mijn naam is Jaco.
Ik krijg een fout op norton systeem works, hij schrijft nl. dat hetgene dat ik wil installeren onder een andere taal is dan wat er nu op staat, of dat het een nieuwere versie is. Ik heb werkelijk alles wat in mijn bestand staat eruit gehaald en nog blijft hij deze fout aangeven. Ik snap er helemaal niets van, wie wel?

Probeer het oude programma eens te verwijderen met een removal tool. Zoek deze op de site van Symantec of via Google. Ik weet niet welke removal tool je moet hebben omdat ik niet weet welk Norton product je had verwijderd om plaats te maken voor het ander.
Als het met de removaltool niet lukt, installeer het oude programma dan nog eens helemaal en verwijder het opnieuw.

hoi met jaco het programma is al er af als ik het op nieuw er op wil zetten geef hij dit probleem

Geplaatst door discus
hoi met jaco het programma is al er af als ik het op nieuw er op wil zetten geef hij dit probleem

Dat weet ik, maar daarom geef ik de tip om het nogmaals met een removal tool te verwijderen. Dat tooltje verwijdert ook alle resten. Bij een gewone de-installatie blijft er altijd wel iets staan.

hoi met jaco ik heb jv16 power tools al gebruikt maar dat werk dus niet weet jij een programma en zo ja waar kan ik dit halen

Welk programma van Norton/Symantec heb je nu eigenlijk eerst proberen te verwijderen (dus het programma waarvan nog restbestanden op de schijf staan)?
Download daarvoor een removal tool om het helemaal te verwijderen. Ik bedoel dus niet zo'n registerreinigingsprogramma, maar een programma van de softwaremaker zelf (Symantec) dat alle resten verwijdert. Te vinden via Google of op de Symantec-site.

hoi met jaco boven in heb ik al gezet dat het om norton system works 2003 ga ik heb bij norton gekeken en kom er niet verder

ook dit heb ik gedaan maar hier op vindt hij niks nog steeds het zelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan