Norton foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Kwam zojuist bij mijn pc en had een melding van Norton op mijn scherm: Norton detected a program error uninstall and reinstall NIS to protect your computer

Kan NIS niet meer inschakelen en emailscanner is off, NAV autoprotect is off

Heb gescand met housecall maar is virusvrij.

Zit er niks anders op nu dan de boel te deïnstalleren?
 

Bijlagen

  • foutmelding norton.jpg
    foutmelding norton.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 35
NIS totaal verwijderen en opnieuw installeren lijkt me het eniga dat je kan doen. Dat advies wordt niet voor niets gegeven.
 
Zou het lukken om het syteem te herstellen naar het laatste systeemherstelpunt van gisterenmorgen. Toen was alles nog ok, of krijg ik dan de zelfde foutmelding van norton morgen weer?
Panda geeft ook geen melding.
 
Lukt dat? Systeem herstel ??

Heb jij toevallig RegCleaner gebruikt voor de foutmelding?
Of andere 'poets' progje ?
 
Geplaatst door margaNo
Zou het lukken om het syteem te herstellen naar het laatste systeemherstelpunt van gisterenmorgen. Toen was alles nog ok, of krijg ik dan de zelfde foutmelding van norton morgen weer?
Panda geeft ook geen melding.
Je kan het proberen.
 
Systeemherstel is gelukt!
Nu maar even afwachten dan of de foutmelding van Norton weer komt. Tot op dit moment lijkt ie weer in orde.
 
Geplaatst door falconetti
Lukt dat? Systeem herstel ??

Heb jij toevallig RegCleaner gebruikt voor de foutmelding?
Of andere 'poets' progje ?


Nope, heb vannacht alleen geslapen :D
Vanochtend ston de melding erop.
 
Geplaatst door falconetti
Als je nu: check voor update klikt. Werkt dat?


Groetjes :D
Falco

Ja, dan checkt ie op updates en krijg ik de melding dat alle updates zijn bijgewerkt
 
Geplaatst door margaNo


Ja, dan checkt ie op updates en krijg ik de melding dat alle updates zijn bijgewerkt

Dus...:D . verwijderen en opnieuw installeren was toch niet nodig ;) ;)

Groetjes :D
Falco
 
Nee, gelukkig niet , tenminste nog niet!

Had de RNAV en RNIS al uit de kast, maar liggen er wer in nu :D
 
Heb inmiddels dezelfde foutmelding weer 2 x gehad , de laatste keer afgelopen maandag, maar heb hem weer kunnen herstellen met 'systeemherstel' naar 1 dag eerder.

Heb inmiddels ook gemerkt dat mijn automatische scan van mijn schijf niet werkt, ondanks dat ik die wel in NAV schedule heb ingegeven, op maandag!

Zou het kunnen zijn dat ik daarom die foutmelding krijg, omdat ie misschien de scan niet kan uitvoeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan