Norton foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Bij updaten krijg ik van mijn Norton drie verschillende foutmeldingen. Graag een nederlandse site hoe ik deze op moet lossen. De meldingen zijn.
LU 1806
LU 1848
LU 1812
Ik moet volgens een van deze meldingen mijn comment client opnieuwt installeren. Ik weet alleen niet hoe. Bij symantec krijg ik alles in het engels. Is er geen help verwijzing in het nederlands? Graag hulp

Hoi,

Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wacht rustig op het antwoord van saldos. Hij kijkt alle Norton vragen na en gaat zeker antwoord geven op je vraag. Even geduld dus.

Succes,
Raymond

Ik ga toch wat proberen al heet ik geen saldos :p
Ga eens naar je configuratiescherm en dan dubbelklikken op Live Update. Op het tabblad General moet een vinkje staan bij Interactive Mode!!
Staat dit er niet doe dit dan en voer live update opnieuw uit. Dit is voor je eerste foutmelding de LU1806.

Laatst bewerkt:
Raymond lief van je, maar dat had ik al gescheckt. Ik ben zelf ook aan het zoeken geweest. Toch fijn als er mensen zijn die meedenken. (Chello reclame:"Gij zijt niet alleen". }Toch zijn we allemaal een beetje Remy. Ik doe ook mijn best om toch zoveel mogelijk mensen te helpen. Maar ik ben ook maar een klein mensje in het grote geheel.
Op Saldos de grote zal ik maar wachten.
Ik heb dit al eerder aan mijn stokje gehad. Computertje is weggeweest voor groter geheugen in te zetten.Er is een foutje opgelopen doordat het bedrijf er een test cd. in had laten zitten en ik niet kon opstarten. Wou mijn XP schijf erin doen, maar heeft meteen een upgrate over alles heengezet. Moest XP weer activeren en Norton opnieuw installeren. Vanaf die tijd krijg ik de foutmeldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan